ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش ساده نقاشی با آبرنگ جان هوار : نسخه دانلودی

آموزش نقاشی ساده با آبرنگ – جان هوار , یک آموزش بی نظیر از یکی از نقاشان مطرح و بنام انگلستان میباشد که در این فیلم به شما نحوه کشیدن یک منظره را با آبرنگ به طور جامع آموزش میدهد.

  • نسخه دانلودی محصول
  • هزینه پست ندارد
  • بعد از خرید میتوانید فوراً اقدام به دانلود نمائید
  • تعداد مجاز دفعات دانلود: 3 بار
  • زبان انگلیسی
  • حجم: 672 مگابایت
  • در صورت امکان حتماً با کامپیوتر دانلود نمائید !!!
  • زمان کلیک روی لینک دانلود حتماً فیلترشکن خاموش باشد

20,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

آموزش ساده نقاشی با آبرنگ – جان هوار, یک آموزش بی نظیر از یکی از نقاشان مطرح و بنام انگلستان میباشد که در این فیلم به شما نحوه کشیدن منظره های مختلف را با آبرنگ به طور جامع آموزش میدهد.

 

 

شما با خرید آموزش نقاشی ساده با آبرنگ – جان هوار ،نه تنها نکات جدیدی در رابطه با نقاشی با آبرنگ فرا میگیرید بلکه میتوانید توانایی های خود را با یک نقاش تراز اول انگلستان مقایسه نمائید.

لازم به توضیح است که جان هوار بسیاری از نقاشی هایش را از مناظر ساحل نورتن که یکی از زیباترین ساحل های انگلستان میباشد و یکی از قدیمیترین اسکله های این کشور در آنجا قرار دارد کشیده است.

سبک امپرسیونیستی دینامیک او برپایه ساده سازی فرآیند نقاشی است

 

در این مجموعه هیجان انگیز ، جان در ساحل زیبای نورث نورفولک در بندر تماشایی بلکنی نزدیک روستای کلی در کنار دریا این نقاشی را انجام میدهد

او تنها با استفاده از دو قلم مو و پنج رنگ، نشان میدهد که چطور صحنه را به اجزای پایه آن تجزیه کرده و با یک ترکیب آزاد و دینامیک آبرنگ آن را روی کاغذ پیاده سازی کنیم

 

 

جان در طول دوران حرفه ای خود، برنده چندین جایزه برجسته نقاشی در زمینه آبرنگ بوده و یادگیری تکنیک و سبک نقاشی وی کاملاً میتواند در پیشرفت حرفه ای شما مفید و موثر باشد

آموزش ساده نقاشی با آبرنگ به تمام افرادی که تازه نقاشی آبرنگ را شروع کرده اند یا افرادی که به دنبال یادگرفتن سبک ها و روش های مختلف انجام نقاشی آبرنگ هستند کاملاً توصیه میشود.

 

آموزش ساده نقاشی آبرنگ

 

جان هاوار تمرکز زیادی روی ساده سازی نقاشی های خود دارد و روش او به گونه ای است که با وجود اینکه اجزای نقاشی به شکلی هماهنگ در کنار هم قرارگرفته و تصویری واقع گرایانه در دید مخاطب قرار میدهند، با اینحال به هیچوقت جزئیات ریز و ظریف نقاشی در آنها وارد نشده و در نمایش جزئیات به حداقل ها کفایت شده است. با اینحال، با وجود اینکه این سبک نقاشی ممکن است ساده به نظر برسد، ولی زمانی که بخواهید خودتان آن را امتحان کنید متوجه پیچیدگی های خاص آن خواهید شد. به همین دلیل مشاهده این مجموعه و یادگیری روش های استفاده شده توسط جان هاوار در چندین نقاشی آبرنگ که از ابتدا تا انتها آنها را به پایان میرساند، میتواند کمک بسیار زیادی به شما در درک این سبک نقاشی و نقاشی آبرنگ بطور کلی شود.

مشاهده این مجموعه به همه علاقمندان نقاشی آبرنگ کاملاً توصیه میشود.

 

آموزش ساده نقاشی آبرنگ جان هوار

 

در صورت علاقمندی به این مجموعه، آموزش نقاشی آبرنگ جوزف زبوکویچ و آموزش نقاشی آبرنگ آلوین کراشو نیز احتمالاً برای شما مفید و کاربردی خواهد بود

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش ساده نقاشی با آبرنگ جان هوار : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20,000 تومان