ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش طراحی کاریکاتور حرفه ای : نسخه دانلودی

در این دوره آموزش طراحی کاریکاتور حرفه ای، اصول کاریکاتور آموزش داده میشود. مناسب برای تمام افرادی که علاقمند به یادگیری طراحی کاریکاتور بصورت حرفه ای هستند  
  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 11 و 12 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 7 و 8 گیگابایت
  • کد شناسایی مجموعه » 6066
  • تعداد مجاز دفعات دانلود » 3 بار
  • قبل از خرید و دانلود، فیلترشکن را خاموش کنید!

34,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در این دوره آموزش طراحی کاریکاتور حرفه ای ، اصول کاریکاتور آموزش داده میشود. در اینجا شما با اصل اغراق آشنا میشوید و کارتان را با ایجاد یک طرح مفهومی اولیه برای نقاشی خودتان شروع کرده و سپس آن را کامل میکنید تا به یک طرح نهایی خوب و زیبا دست پیدا کنید.

 

نام من کورت جونز است و خیلی خوشحال هستم که این دوره آموزش کاریکاتور را در کنار شما طی میکنم. اگر من را نمی شناسید، من یک تصویرگر کاریکاتور و نقاش پرتره هستم. این دوره به چند بخش تقسیم شده است و طوری طراحی شده که هم برای کاریکاتوریست های مبتدی و هم حرفه ای مناسب و قابل استفاده باشد

 

طراحی کاریکاتور با مداد آموزش کاریکاتور

بخش های مجموعه آموزش طراحی کاریکاتور

1- اغراق : اغراق به معنی کوچک یا بزرگ کردن شکل واقعی است. یعنی چیزی را به گونه ای توصیف کنید که بیشتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد.
آموزش طراحی کاریکاتور حرفه ایبدست آوردن یک سیمای مشابه، هدف اغراق در کاریکاتور است که البته باید عنصر جذابیت و کمدی نیز با آن همراه باشد.
2- طرح بندانگشتی
3- طرح اولیه: در بخش 2 ما شروع به کشیدن و بررسی ایده های متفاوت بصورت نقاشی اولیه و بندانگشتی میکنیم. سپس بیشتر روی آن کار کرده و یک نقاشی اولیه در بخش 3 بدست میاوریم.
4- طرح انتزاعی
5- طرح نهایی: در این قسمت یاد میگیرید که چطور طرح اولیه را گرفته و آن را تبدیل به یک نقاشی کاریکاتور نهایی کنید. ما با انجام سایه زنی، کاری میکنیم که طرح سه بعدی به نظر رسیده و ظاهر بهتری بدست بیاورد.
6- فیگور: زمان کشیدن کاریکاتور، شما تقریباً همیشه مجبور هستید که بدن فرد را هم بکشید. در اینجا یاد میگیرید که چطور یک بدن کاریکاتوری خلق کنید که هماهنگی خوبی با سر سوژه داشته باشد.

در صورتی که شما به دنبال یادگیری و انجام حرفه ای طراحی با مداد یا کامپیوتر هستید، توانایی کشیدن نقاشی های کاریکاتور میتواند ابزار خیلی مفیدی به شما در این حرفه باشد. در خیلی از مواقع، دید یک نقاش کاریکاتور خیلی قوی تر از یک نقاش پرتره معمولی است و خصوصیات و مشخصات چهره افراد را با دقت و ظرافت بیشتری پیاده سازی میکند.

فارسی.png

 

برای اینکه سیمای یک فرد با به خوبی روی بوم پیاده کنید، باید بدانید که چه خصوصیتی از چهره وی را کم رنگ و چه چیزی را پررنگ کنید. باید بدانید که چه زمانی شکل را تغییر بدهید تا نقاشی جذاب تری داشته باشید و همچنین باید تفاوت بین اختلاف های تصادفی و اغراق های عمدی را در نقاشی بدانید.

 

در صورتی که از سبک آموزشی این مجموعه لذت بردید، آموزش پرتره آتلیه واتس و اصول مقدماتی طراحی پرتره با مداد پروکو نیز به احتمال زیاد برایتان جذاب و مفید خواهد بود.

1 دیدگاه برای آموزش طراحی کاریکاتور حرفه ای : نسخه دانلودی

  1. نجمه

    خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش طراحی کاریکاتور حرفه ای

34,000 تومان