ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش کاپوئرا از مبتدی تا حرفه ای : نسخه دانلودی

آموزش انجام حرکات زیبای کاپوئرا از مبتدی تا حرفه ای با مشاهده این مجموعه آموزشی خودتان قادر به انجام زیباترین حرکات نمایشی خواهید بود.

35,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه آموزش کاپوئرا از مبتدی تا حرفه ای ، یک مجموعه عالی برای یادگیری فنون و حرکات منحصر به فرد سبک رزمی کاپوئرا است که توسط اساتید برتر این سبک آموزش داده میشود.

 

 

کاپوئرا یک ورزش رزمی برزیلی است که در آن، عناصری از رقص، حرکات آکروباتیک، و موسیقی با هم  ترکیب شده‌اند. این هنر رزمی بخاطر حرکات سریع و پیچیده، و استفاده زیاد از قدرت، سرعت، و حرکات آکروباتیک در تعداد زیادی لگد، چرخش، و تکنیک‌های بسیار پرتحرک شناخته می‌شود. این ورزش رزمی که احتمالاً در قرن شانزدهم میلادی توسط نوادگان بردگان آفریقایی غربی در برزیل ایجاد شده است، به دلیل شرایط سخت زندگی بردگان در برزیل، بعنوان روشی برای بقاء توسط آن‌ها به وجود آمد. کارگران سیاه‌پوست برای تقویت توان مقابله خودشان در برابر شکارچیان، این ورزش را ابداع کردند و آن را به صورت رقص و آواز و حرکات نمایشی نشان دادند تا بتوانند آموزش کاپوئرا را به طور مخفیانه انجام داده و توان بدنی خودشان را افزایش بدهند.

آموزش کاپوئرا از مبتدی تا پیشرفته

در این ورزش، اکثراً از ضربات لگد استفاده می‌شود و بالاتنه، برای کمک به حرکات پایین تنه و حملات گاه به گاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مجموعه آموزش کاپوئرا شما این تکنیک ها و فنون را یاد میگیرید.

حملات در کاپوئرا، زمانی که فرصت به دست می‌آید انجام می‌شوند، و بسیار قوی و دقیق هستند، همانند ضربه به سر یا یک بخش حیاتی بدن. در کاپوئرا، بیشتر سعی می‌شود که از ضربات حریف جاخالی داده شده و دفاع کردن تنها در زمانی انجام می‌شود که امکان اینکار وجود نداشته باشد.

یکی از فلسفه‌های کاپوئرا، حرکت دائمی است که باعث غیرقابل پیش‌بینی شدن حرکات ورزشکار شده و حمله به او را مشکل می‌کند. که تمرین و یادگیری حرکت بدون وقفه و دائمی یکی از پایه های اصلی آموزش کاپوئرا محسوب میشود. شما با یادگیری این ورزش یاد میگیرید که تمامی حرکات خودتان را به شیوه ای ممتد به هم متصل کرده و ضربات را بصورت پی دی پی به حریف وارد آورید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کاپوئرا از مبتدی تا حرفه ای : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش کاپوئرا

35,000 تومان