ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

تقویت عملکرد ورزشی با تاد دورکین : نسخه دانلودی

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 7 و 8 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی
  • نوع فایل » فایل ویدئویی
  • حجم » بین 2 و 3 گیگابایت
  • تعداد مجاز دفعات دانلود » 3 بار

18,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه تقویت عملکرد ورزشی با تاد دورکین، یک مجموعه ویدئویی هفت قسمتی است که در آن، تاد با انجام صدها تمرین ورزشی مربوط به تناسب اندام و تقویت قوای جسمی، مطرح باشد، شما را برای انجام همه ورزش ها آماده می کند.

هر کدام از ویدئوهای مجموعه تقویت عملکرد ورزشی، شامل 30 مورد از تمرین های مورد علاقه تاد است که برای دستیابی به حداکثر نتایج در هر کدام از آن بخش ها طراحی شده است.

اگر شما می خواهید همان تمرین هایی که تاد برای آموزش به ورزشکاران حرفه ای و در سطح جهانی خود استفاده می کند را یاد بگیرید، این برنامه برای شما مناسب است.

 

بخش های تقویت عملکرد ورزشی با تاد دورکین:

گرم کردن دینامیک

این همان گرم کردن حرکتی ای است که تاد برای ورزشکاران خود از آن استفاده می کند. این برنامه، دستورالعمل استانداردی که او برای گرم کردن ماهیچه های پا، گرم کردن و بلند کردن نوار پیوندی، و حتی بهتر کردن و تقویت انعطاف پذیری مورد استفاده قرار می دهد را به شما آموزش می دهد. این بخش، شروعی عالی برای  تقویت عملکرد ورزشی و ایجاد یک برنامه ورزشی در سطح جهانی است.

 

استحکام و تقویت مفاصل

برای ایجاد یک بنای زیبا، شما اول باید یک پایه قوی ایجاد کنید. برنامه تقویت عملکرد ورزشی، روش های واقعی منحصر به فرد و ابداعی تاد برای تقویت مفاصل پا، مچ پا، زانو، لگن، کمر، و بخش شانه ها را به شما آموزش می دهد.

 

تقویت ماهیچه های مرکزی

بیش از 60% قدرت از بخش میانی و تنه بدن ایجاد می شود. در این قسمت، تاد بیش از 40 حرکت که از وزن بدن، توپ سوئیسی، بوسو بال، و موارد دیگر برای تقویت ماهیچه های مرکزی استفاده میکند را به شما یاد می کند.

 

قدرت ورزشی

اگر شما می خواهید در ورزش و زندگی عالی عمل کنید، باید قوی باشید. بخش قدرت ورزشی برنامه تقویت عملکرد ورزشی، بیش از 40 حرکت را به شما آموزش می دهد که می توانید آن را در همه جا بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت انجام دهید.

 

قدرت انفجاری

اگر می خواهید یک ورزشکار عالی باشید، باید قدرت انفجاری داشته باشید. اگر شما یک ورزشکار تازه کار و یا حرفه ای باشید، و یا بخواهید ورزشکاران خودتان را برای مسابقات مقدماتی یا حرفه ای آماده کنید، باید بتوانید قدرت انفجاری را در ماهیچه های خودتان یا آنها ایجاد کنید. در این بخش با بیش از 30 تمرین ورزشی که برای بیرون کشیدن بیشترین قدرت در ورزشکاران طراحی شده اند آشنا می شوید.

 

سرعت، چالاکی،  و فرز بودن

متداول ترین عامل تفاوت بین ورزشکاران در یک رشته ورزشی، سرعت و چالاکی است. در این بخش از مجموعه تقویت عملکرد ورزشی با تاد دورکین، شما با بیش از 50 تمرین که برای تقویت سرعت، چالاکی، و سرعت عکس العمل در ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد آشنا می شوید.

 

انعطاف پذیری

شما نباید انعطاف پذیری را نادیده بگیرید. لازم است که شما توجه کافی به کیفیت حرکات کششی، و کاری که برای بلند کردن طول ماهیچه ها و نوارهای پیوندی خودتان خودتان انجام می دهید داشته باشید. در بخش انعطاف پذیری مجموعه تقویت عملکرد ورزشی، تاد برنامه های انعطاف پذیری قبل و بعد از تمرین های ورزشی خود را به شما آموزش می دهد.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تقویت عملکرد ورزشی با تاد دورکین : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تقویت عملکرد ورزشی

18,000 تومان