ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش باغبانی ران فینلی : نسخه دانلودی

26,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

زمانی که ران فینلی، در یک محله فقیرنشین لس آنجلس تصمیم گرفت به جای دنبال کردن روش گانگستری مرسوم در آنجا، اولین باغ خود را در یک زمین بایر کنار خیابان ایجاد کند، مورد شماتت بسیاری از افراد قرار گرفت و حتی از سمت پلیس حکم جلب او صادر شد. با اینحال او به مبارزه خود ادامه داد و در نهایت با تغییر قوانین توانست جنبشی را ایجاد کند. در مجموعه آموزش باغبانی ران فینلی ، او به شما آموزش میدهد که چطور غذای خود را پرورش داده، گیاهان خود را زنده نگاه دارید، و صرفنظر از اندازه فضایی که در اختیار دارید، آزادی و زیبایی را در باغبانی کشف کنید.

 

 

بخش های مجموعه آموزش باغبانی ران فینلی

1- آشنایی با استاد

ران فینلی که خود را با نام “باغبان گانگستر” خطاب میکند، یک فعال مدنی است، در این قسمت خود را معرفی کرده و توضیح میدهد که چرا همه ما باید به طبیعت احترام گذاشته و نشان میدهد که چطور کشت غذای خودتان، به شما آزادی میدهد.

 

باغبانی

2- کشت یک انقلاب

در اینجا، ران داستان شخصی خود را تعریف میکند و چالش های زندگی در یک کویر غذایی، نقش کلیدی غذای سالم، و اینکه چطوری میتوانید از باغبانی برای ایجاد یک اجتماع و کشف مجدد چیزهایی که واقعاً اهمیت دارد استفاده کنید را شرح میدهد

 

3- دست به کار شوید

ران نکته هایی را برای تبدیل خاک فشرده و کم بنیه به خاکی حاصل خیر برای رشد گیاهان سالم در اختیار شما قرار داده و روش نگهداری از تلی از کمپوست را آموزش میدهد. بعلاوه، نکاتی در مورد آزمایش خاک و روش استفاده از درمان گياهي برای کاهش سمیت خاک را بیان میکند

 

4. ساخت گلدان

در این قسمت، ران توضیح میدهد که چطور از وسایل و ابزارهای متداول و موجود در همه خانه ها، بعنوان گلدان هایی زیبا برای گیاهان خود استفاده کرده و بعلاوه، یکسری از ابزارهای لازم برای کشاورزی را نیز معرفی میکند

 

5- کاشت غذاهای خودتان – سبزیجات پهن برگ و حبوبات

روش کاشت دو مورد از سبزیجات بسیار محبوب را در اینجا یاد میگیرید: کلم کالی و نخود فرنگی. ران روش کاشت، و زمان و روش برداشت آنها را در این بخش به شما آموزش میدهد .

 

6- کاشت غذای خودتان – سیب زمینی شیرین

در صورتی که به سیب زمینی شیرین علاقه دارید، این بخش برایتان بسیار جذاب خواهد بود. ران، در اینجا روش کاشت سیب زمینی شیرین و زمان و روش برداشت آنها را توضیح داده و همچنین در مورد سرسختی و مقاومت بالای این گیاه نیز توضیحاتی ارائه میکند.

 

7- کاشت غذاهای خودتان: سبزیجات معطر

ایجاد باغچه ای از سبزیجات معطر، کاری ارزان و راحت است. ران در مورد اینکه کدام سبزیجات برای افراد تازه کار خوب هستند، اینکه چطور در یک فضای کوچک یک باغچه ایجاد کنیم، و اینکه چطور باید از سبزیجات معطر نگهداری کرد را آموزش میدهد.

 

8- افزایش میزان برداشت

باغ ران، همانند یک واحه بزرگ در یک کویر شهری است. در صورتی که او میخواست همه گیاهان موجود آنجا را با پول خریداری کند، هزینه بسیار زیادی را باید متحمل میشد. در اینجا، ران روش تکثیر گیاهان مختلف را آموزش میدهد.

آموزش باغبانی

9- چطور گیاهان خودتان را از بین نبرید

آیا با زنده نگه داشتن گیاهان خود مشکل دارید؟ ران در اینجا به آموزش روش های نگهداری از گیاهان و تشخیص و رفع مشکلات متداول میپردازد. همانند آزادسازی ریشه و آبدهی از بالا و پائین

 

10- پیدا کردن خلاقیت خودتان

ران، با گفتن این مطلب که هر کسی یک نیروی خلاق در درون خود دارد، و باغ‌ها مکانی عالی برای رهاسازی آن خلاقیت هستند، این دوره با به پایان میرساند.

 

در صورت علاقه به این مجموعه، مجموعه های آموزش کشاورزی در خانه، و آموزش نگهداری گیاهان در باغ و پاسیو نیز میتواند برای شما جذاب و مفید باشد

2 دیدگاه برای آموزش باغبانی ران فینلی : نسخه دانلودی

  1. علیمردانی

    من تهیه کردم.‌خوب بود. ولی باید زبان انگلیسی تون خوب باشه تا بتونید توضیحاشم متوجه بشید کامل

  2. پوریا

    مجموعه های مسترکلس یک مقدار آموزش دارن یک مقدار توضیحات غیرآموزشی در مورد فرد آموزش دهنده که معمولاً خیلی هم معروف هستن. ولی بخشش آموزشش اوکی بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کشاورزی با ران فینلی

26,000 تومان