ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش ساخت محصول دیجیتال با ابن پیگن : نسخه دانلودی

45,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

ارزش اطلاعات روز به روز بیشتر و بیشتر میشود و محصولات اطلاعاتی بدلیل هزینه های پائین بازتولید، یکی از پرسودترین محصولات به شمار می آیند. یادگیری روش درست بسته بندی و فرمت این نوع محصولات، برای دریافت بالاترین قیمت از آن، سودآوری زیادی را برای ما ایجاد خواهد کرد. در مجموعه آموزش ساخت محصول دیجیتال با ابن پیگن ، روش های دقیق فرمت کردن محصولات دیجیتال را یاد گرفته و در نتیجه با هنر ایجاد ارزش آشنا میشویم

در این مجموعه، شما 12 ابزار و تمرین برای طرح محصول دریافت می‌کنید. هر کدام از آن‌ها یک ویدئویی آموزشی دقیق و درس تمرینی دارد. شش مورد از آموزش‌های طرح به شما کمک می‌کند که محصول دیجیتال خودتان را ایجاد کنید. شش مورد دیگر به شما روش‌های ساخت سیستم‌های بازاریابی را آموزش می‌دهد.

این تمرینات به صورت استراتژیک طراحی شده‌اند. تمرکز شش مورد از آموزش‌ها روی این است که به شما کمک کند که باارزش‌ترین دانشی که دارید را شناسایی کرده و به سرعت آن را بصورت محصول دیجیتال خودتان سازماندهی کنید. شش مورد بعدی برای این طراحی شده که روش ساخت بخش های بازاریابی و به دست آوردن مشتریان پرداخت‌کننده را به شما آموزش بدهد

آموزش طرح ریزی محصول دیجیتال ابن پیگن

ماژول های آموزش ساخت محصول دیجیتال با ابن پیگن

ماژول اول: سازماندهی شروع سریع

  • در این بخش یک دید کلی از مجموعه طرح ریزی محصول دیجیتال به شما ارائه شده و قسمت‌های مختلف آن به شما نشان داده می‌شوند
  • بعلاوه طرز فکر لازم برای موفقیت و لذت بردن از این دوره آموزشی و سودآوری کسب و کارتان نیز در این بخش به شما آموزش داده می‌شود
  • شما یاد می‌گیرید که چطور برای بیشترین استفاده از این مجموعه آموزشی ظرف 90 روز آینده خودتان را آماده کنید

 

ماژول دوم: هدف قرار دادن بازار مخاطب

  • یک سیستم کامل برای پیدا کردن، انتخاب و زوم کردن روی مشتریان هدف برای ایجاد محصولی که بتواند خودش به فروش برود.
  • در این بخش مجموعه ساخت محصول دیجیتال شما یاد میگیرید که چطور مشتریان هدف خودتان را پیدا کرده و یک دسته بندی کاملاً جدید از محصولات برای آن‌ها ایجاد کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به سرعت در بازار پیشرفت کرده و امکان رقابت با خودتان را برای دیگران غیرممکن کنید.
  • آموزش یک فرایند مرحله به مرحله برای ایجاد تصویری کامل از مشتری ایدئالتان، تا زمان ایجاد محصولات و انجام بازاریابی‌، بتوانید با دقت کامل آن‌ها را هدف قرار دهید.

 

ماژول سوم: ساخت محصول دیجیتال خودتان

  • هفت چهارچوب قدرتمند که کار ساخت یک محصول با کیفیت و محبوب بین مشتریان را برای شما تبدیل به یک فرآیند راحت و لذت‌بخش می‌کنند را در این بخش یاد میگیرید.
  • همه محصولات مشابه هم نیستند. با استراتژی‌های پیشرفته طراحی محصول که به شما امکان قیمت‌گذاری بالا برای همه محصولات خودتان را میدهد، در این بخش آشنا خواهید شد.
  • روش افزایش قیمت محصول با انتخاب نام مناسب برای آن (بسیاری از مشتریان در مورد محصول شما با نام آن قضاوت می‌کنند بنابراین لازم است که نام مناسبی برای محصول خودتان انتخاب کنید)، از قسمت های این ماژول سیستم طرح ریزی محصول دیجیتال ابن پیگن است.

 

ماژول چهارم: ایجاد برنامه‌های بازاریابی

  • در این بخش مجموعه ساخت محصول دیجیتال ، شما یک دوره کامل و سریع در مورد به دست‌ آوردن مشتریان جدید با استفاده از بازاریابی تحت آموزش دریافت خواهید کرد. به این ترتیب دیگر لازم نیست که از تاکتیک‌های بازاریابی و فروش غیر صادقانه و غیراخلاقی استفاده کنید.
  • ابن پیگن: من روش استفاده از قالب‌های بازاریابی اثبات‌شده خودم را به شما آموزش می‌دهم تا تنها کاری که لازم باشد در این بخش انجام دهید این باشد که جاهای خالی را با محصولات و خدمات خودتان پر کنید. به این ترتیب یک برنامه بازاریابی آماده استفاده و برنده خواهید داشت.
  • اینکه چطور زمان بازاریابی محصولات خودتان، از داستان و تجربیات خودتان به‌عنوان بزرگ‌ترین دارایی خودتان استفاده کنید نیز را در این بخش یاد میگیرید.

 

ماژول پنجم: عرضه محصولات

  • آموزش تکنیک غیرملموس ابن پیگن برای تولید ترافیک انبوه در تمام عرضه های محصولاتی که داشته است را در این بخش یاد میگیرید. ابن پیگن به شما نشان میدهد که چطور از آن روش برای کسب و کار خودتان استفاده کنید تا بتوانید سودآوری و موفقیت بیشتر از همیشه را تجربه کنید.

 

ماژول ششم : تسلط بر ایمیل

  • در ماژول ششم ساخت محصول دیجیتال ابن پیگن، روش تنظیم و ساخت دنباله پیگیری ایمیل برای کسب و کار خودتان، تا مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان پرداخت کننده کنید را یاد میگیرید.

2 دیدگاه برای آموزش ساخت محصول دیجیتال با ابن پیگن : نسخه دانلودی

  1. پوریا

    سلام. توضیحات خیلی خوبی داره. البته یک مقدار مجموعه قدیمی بود ولی در کل در بخش شناخت مشتری و روش ارائه محصول واقعاً خوب و عالی بود

  2. علیرضا کریمی

    ممنونم از مدیران سایت که این مجموه رو در اختیار قرار دادن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساخت محصولات دیجیتال

45,000 تومان