ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
آموزش موی تای با سانچای

آموزش موی تای با سانچای : ترکیبات و کلینچ با زیرنویس فارسی

  • روش دریافت » دانلودی
  • کمتر از 1 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی با زیرنویس فارسی
  • حجم » 1 گیگابایت یا کمتر

45,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه آموزش ترکیبات و کلینچ در موی تای با سانچای یک دوره آموزشی عالی از یکی از شناخته شده ترین نام ها در دنیای موی تای و ورزش های رزمی است.

 

 

با این دوره 

  • مهارت هایی که سانچای در بیش از 350 مبارزه از آن استفاده کرده و چندین قهرمانی و مدال جهانی بدست آورده است را یاد بگیرید
  • آموزش های در سطح جهانی در مورد استفاده از بهترین ترکیبات، و بدست آوردن اعتماد به نفس در بازی کلینچ دریافت کنید
  • ببینید چطور سانچای سبک خاص خود را که از هر مبارز یا مربی در جهان متفاوت است بدست آورده است
  • چه به دنبال تبدیل شدن به یک مبارز حرفه ای موی تای یا کاهش وزن و یادگیری یکسری فنون رزمی باشید، شما همه چیزهایی که میخواهید را در این آموزش خارق العاده از تکنیک های موی تای یاد خواهید گرفت

 

با زیرنویس فارسی عالی

 

ببینید چطور مبارز افسانه ای سانچای تمام قوانین را با این تکنیک های موی تای شکسته و منحصر به فردترین سبک را برای خود ایجاد کرد

با ترکیبات و فنون کلینچ، شما از افسانه‌ای ترین مبارز موی تای زمان ما، دستورالعمل‌های در سطح جهانی را دریافت خواهید کرد.

 

محتویات مجموعه آموزش ترکیبات و کلینچ در موی تای با سانچای

در بخش اول این دوره، سانچای یکسری از پراستفاده ترین ترکیبات خود را به شما آموزش میدهد. اینها ضربات موثری همانند هوک به بدن، ضربه پا به سر، و ضربات مشت و آرنج میشود.
در بخش دوم، شما آموزش کلینچ را دریافت خواهید کرد که شامل تغییر مسیر دادن انرژی، ضربه در بهترین زمان، و حتی گرفتن لگد میشود که یکی از شناخته شده ترین تکنیک های سانچای است. در نهایت شما این دوره را با یکسری آموزش در مورد حرکات و رقص پا به پایان خواهید رساند.

این فرصت شما برای یادگیری از یکی از افسانه های هنرهای رزمی است. هرکسی میتواند از آموزش های سانچای که در دو ویدئوی فشرده شده گنجانده شده است بهره ببرد. شما با مشاهده این دوره به سرعت قدرت آموزش های سانچای که از سالها مبارزه و تعلیم در بالاترین سطوح ناشی شده است را درک کنید.

 

 

با این مجموعه، شما درک بسیار عمیق تری از نحوه استفاده از فنون ترکیبی برای حداکثر اثربخشی، و اسرار کار کلینچ که لایه های خطرناکی را به مجموعه مهارت های مبارزه نزدیک شما اضافه می کند، به دست خواهید آورد. سانچای منحصر به فرد ترین مبارز موی تای است و شما می توانید اسرار سبک بسیار موفق او را در اینجا بیاموزید.

بسیاری از افراد، موی تای را به عنوان موثرترین و ویرانگرترین سبک رزمی ضربه ای میشناسند. بعلاوه، این ورزش یک راه فوق العاده برای بدست آوردن تناسب اندام عالی در حین کسب یک مهارت جدید است. سانچای که حتی در حال حاضر نیز مبارزه میکند، از هشت سالگی مبارزات خود را شروع کرد. او با بیش از 30 سال تجربه و بیش از 350 مبارزه عالی، شایستگی عالی برای مربیگری و آموزش مهارت های لازم به شما برای تبدیل شدن به یک مبارز موی تای عالی را دارد.

 

آموزش ترکیبات و کلینچ در موی تای با سانچای

 

معرفی سانچای

سانچای سوریراتاکام یک موی تای کار تایلندی است که به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین مبارزان تاریخ این ورزش شناخته می شود. او با 307 پیروزی، 43 شکست و 2 تساوی، در 372 مسابقه حرفه ای خود از سال 1994 تاکنون، به رکورد غیرقابل باور 74.7% پیروزی دست یافته است.

سانچای در سال 1979 در تایلند به دنیا آمد و از سنین پائین شروع به تمرین موی تای کرد. او در سن 14 سالگی به عنوان یک مبارز حرفه ای شروع به کار کرد و به سرعت به یکی از بهترین مبارزان جوان در جهان تبدیل شد. در سال 1997، او قهرمان جهان موی تای شد و این عنوان را در سال های 1999، 2000 و 2002 حفظ کرد.

سانچای از آن زمان تاکنون به مبارزه ادامه داده است و در طول دوران حرفه ای خود، در مسابقاتی در سراسر جهان از جمله تایلند، ژاپن، چین و ایالات متحده شرکت کرده است. او همچنین در چندین فیلم و سریال تلویزیونی موی تای ظاهر شده است.

سانچای به دلیل تکنیک های دقیق و مهارت های خیره کننده خود شناخته می شود. او از ضربات مشت، آرنج، زانو و پا برای شکست دادن حریفان خود استفاده می کند. او همچنین به دلیل ضربات قدرتمند خود به صورت و سر حریفانش شناخته می شود.

سانچای به عنوان یک قهرمان واقعی موی تای شناخته می شود و الهام بخش بسیاری از مبارزان جوان در سراسر جهان است. او به دلیل مهارت، استقامت و روحیه مبارزه خود مورد تحسین قرار گرفته است.

 

برای اضافه کردن یکسری مهارت عالی به زرادخانه تکنیک های موی تای خود آماده شوید.

2 دیدگاه برای آموزش موی تای با سانچای : ترکیبات و کلینچ با زیرنویس فارسی

  1. رضا آزادی (خریدار محصول)

    سلام من آموزش موی تای با سانچای را خریداری کردم ولی لینک دانلود مشکل داره و دانلود نمیشه لطفا راهنماییم کنید

  2. فرامرز

    خوب بود. با تشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موی تای سانچای

45,000 تومان