ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
نقاشی های پرتره جان هاوارد سندن

آموزش نقاشی چهره جان هاوارد سندن : نسخه دانلودی

آموزش نقاشی چهره – جان هاوارد سندن، پرتره نقاشی یک تصویر، یک مجسمه و نمایانگر اثر هنری یک شخص می باشد. که در آن نشان دادن حالات صورت بسیار مهم و اساسی میباشد. در این دوره آموزشی جان هاوارد تمامی نکات لازم برای یادگیری حرفه ای خلق پرتره انسان را شرح می دهد.  
  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 13 و 14 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 6 و 7 گیگابایت

29,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه آموزش نقاشی چهره با جان هاوارد سندن، ترکیبی از تمام آموزش های ویدئویی این نقاش بزرگ در رنگ روغن است و بدلیل توضیحات دقیق و تکنیک حرفه ای زمان آموزش، یک اثر بسیار ارزشمند برای تمام نقاشان رنگ روغن در تمام سطوح آموزشی محسوب میشود.

این اثر از 10 ویدئوی آموزشی نقاشی تشکیل شده است که برخی از آنها به شرح ذیل میباشد:

 

 

ادغام رنگ برای نقاشی پرتره

جان هاوارد سندن سیستم محبوب خودش برای ادغام رنگ ها را توضیح داده و نمایش میدهد. این سیستمی است که توسط آرتیست های پرتره برای بیش از 20 سال است که در همه جا مورد استفاده قرار میگیرد. شما یاد میگیرید که تنها با ترکیب دو رنگ، ترکیبات بیشماری از رنگ های مربوط به پوست را ایجاد کنید. یاد بگیرید که چطور 78 رنگ پایه پوست را با هم ترکیب کرده و این فرآیند را بطور دائم و پیوسته ادامه بدهید.

 

سر مرد عرب

در سال 1981، جان سینگر به خاور میانه سفر کرد تا برای کتابخانه عمومی خود در بوستون موارد پس زمینه ای بدست بیاورد. یکی از نتایج این سفر، این تصویر مرد  عرب که کلاه عربی به سر دارد بود. جان هاورد سندن این شاهکار سینگر را مجدداً طراحی کرده و در طی این آموزش بطور مداوم در مورد تکنیک های انجام آن صحبت میکند. سینگر بطور واضحی توانسته بود که رنگ های برنز و سایه های عمیق این چهره تیره که حجم خاصی به این نقاشی بخشیده اند را به خوبی ضبط کرده و همچنین حالت چهره متمرکز و جزئیات لباس های مرد عرب را به خوبی در نقاشی پیاده سازی کند

 

بازسازی اثر جان سینگر بانو اگنو

نسخه اصلی این اثر، توسط جان سینگر در سال 1892 با استفاده از رنگ روغن کشیده شد. در ویدئوی بازسازی این اثر توسط جان هاوارد سندن که در دو قسمت 90 دقیقه ای می باشد، جان ابتدا قسمت سر اثر را نقاشی کرده و سپس به دست ها، لباس ها، و پس زمینه میپردازد. توضیحات سندن در زمان بازسازی این شاهکار هنری و تنوع جزئیات این نقاشی، این ویدئوی آموزشی را تبدیل به یک دوره حیاتی برای تمام هنرمندان نقاشی رنگ روغن میکند.

 

نور و سایه در نقاشی چهره

تشخیص دقیق میزان تاریکی و روشنی هر قسمت سوژه، یکی از بخش های اصلی نقاشی پرتره است، بطوری که میتوان گفت هیچ فاکتور دیگری به این اندازه در نقاشی پرتره اهمیت ندارد. این ویدئو، به توضیح اصول پایه این تشخیص های کلیدی میپردازد و در آن، شش نوع مختلف تن، مقیاس نه تنی، خواندن میزان تن، مطالعه تنال سوژه های پیچیده، و رابطه بین نور و سایه آموزش داده میشود.

 

مجموعه آموزش نقاشی چهره با جان هاوارد سندن یک دوره ویدویی عالی برای تمام نقاشان رنگ روغن است و استفاده از آن به تمام آرتیست های آماتور و حرفه ای توصیه میشود.
آموزش نقاشی چهره - جان هاوارد سندن

 

محتویات این دوره آموزشی به شرح زیر می باشد:

  • نقاشی سر (تسا)
  • ترکیبات رنگ برای نقاشی پرتره
  • نقاشی ویژگی های صورت
  • نقاشی سر یک عرب
  • نقاشی از خانم اگنو
  • نقاشی سر (تام)
  • نقاشی سر (پم)
  • نور و سایه در خلق پرتره
  • نقاشی دستان

انجمن پرتره

 

در صورت علاقمندی به این مجموعه، نقاشی کودک با رنگ روغن لیلیه دال و نقاشی رنگ روغن سرگی گوسو نیز میتواند برای شما مفید و جذاب باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش نقاشی چهره جان هاوارد سندن : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29,000 تومان