ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش تکنیک های کاراته گوجوریو - نسخه دانلودی

در مجموعه آموزش تکنیک های کاراته گوجوریو ، نحوه صحیح انجام حرکات و کاتاهای سبک کاراته گوجوریو را از استاد بزرگ این سبک یاد میگیرید

20,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

تمام اساتید کاراته از سبک های مختلف، موریو هیگوننا را بعنوان برترین استاد سبک گوجو ریو میشناسند. او علاوه بر داشتن توان بدنی بسیار بالا و تکنیک و استادی کامل در کاراته، دانشجوی این هنر رزمی کاراته نیز هست و در این زمینه کتاب هایی نیز منتشر کرده است. مجموعه آموزش تکنیک های کاراته گوجوریو از سه قسمت تشکیل شده است که حرکات تکنیکی و کاتاهای گوجو ریو را آموزش میدهد.

 

بخش های مجموعه آموزش تکنیک های کاراته گوجوریو

قسمت اول، شامل کاتای الزامی سیپای و سایفای گوجوریو است. هیچکس بهتر از استاد هیگوننا نمیتواند آنها را اجرا کند که این مسئله بخاطر تجربه بالا و همچنین تمرین زیاد این استاد بزرگ قبل از فیلمبرداری این مجموعه برای آماده سازی کامل خود برای اجرای این کاتا میباشد. با اینحال، چیزی که باعث متمایز شدن این مجموعه از مجموعه های دیگر میشود، توضیحات بسیار دقیقی است که ایشان در حین اجرای حرکات ارائه کرده و کاربردها و جزئیات هر بخش کاتا را به طور کامل معرفی میکند.

این توضیحات که به زبان ژاپنی و دوبله انگلیسی می باشند، اطلاعاتی را در عرض چندساعت در اختیار شما قرار میدهد که با حداقل یکسال تمرین در دوجو میتوانستید یاد بگیرید.

 

کاتاهای گوجوریو کاراتهآموزش سبک گوجوریو کاراتهاستاد موریو هیگوننا

 

سبک گوجوریو، یکی از سبک های سنتی اصلی کاراته اکیناوایی است. گوجو ریو به معنی “سبک سخت-نرم” است که نشان میدهد در سبک گوجوریو، حرکات و ضربات مستقیم (سخت) با حرکات قفل مفصل و پرتابی و گلاویزی (نرم) ترکیب شده اند.

زمان کلی مجموعه آموزش تکنیک های کاراته گوجوریو حدود 3 ساعت است و استاد هیگوننا در هر قسمت، روش صحیح انجام حرکات و وضعیت صحیح بدن در حین اجرای آنها را با دقت زیاد توضیح داده و هیچ نکته ای را از قلم نمی اندازد. در صورتی که علاقمند به یادگیری کاراته سبک گوجو ریو و نحوه صحیح انجام حرکات آن هستید، این مجموعه کاملاً به شما توصیه میشود.

این مجموعه، بخشی از دوره آموزش کاراته مبتدی تا حرفه ای می باشد.

1 دیدگاه برای آموزش تکنیک های کاراته گوجوریو – نسخه دانلودی

  1. احمد مرضاتی

    همون چیزی بود که سفارش داده بودم. ممنون بابت سایت خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکنیک های کاراته گوجوریو

20,000 تومان