ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای

آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای : نسخه دانلودی با زیرنویس فارسی/انگلیسی

مجموعه بی نظیر آموزش  هنر رزمی جودو از قهرمانان حال حاضر دنیا و صاحب سبکان این رشته هم اکنون در این مجموعه برای شما گردآوری شده است.

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 38 و 39 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی با زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 15 و 16 گیگابایت

120,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای در 5 دی وی دی تصویری آموزشی از اساتید برتر این ورزش در دنیا بوده و برترین فنون را به شیوه ای ساده و قابل فهم آموزش میدهد.

 

 

بخش های مجموعه آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای

  • آموزش کامل جودو با مایک سواین
  • کوجی کومورو جودو در 3 قسمت
  • جودو – روح سامورایی
  • رازهای مبارزات کثیف جودو با جان سیلور
  • تسلط بر جودو با توشیتاکو اوکادا
  • آشیوازا جودو ” بروزرسانی مجموعه آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای

 

معرفی جودو

جودو یک هنر رزمی مدرن ژاپنی است که در سال 1882 توسط جیگورو کانو ایجاد شد. مشخص‌ترین ویژگی این ورزش رزمی، عنصر رقابتی آن است که هدف در آن، پرتاب کردن یا به زمین زدن حریف، چیره‌شدن و گرفتن امکان حرکت از وی، یا مجبور کردن وی به تسلیم با استفاده از قفل زانو یا گردن می‌باشد. ضربات دست‌وپا، همچنین استفاده و دفاع در برابر سلاح‌ها نیز بخشی از ورزش رزمی جودو است، البته امکان استفاده از این موارد تنها در کاتاهای جودو وجود دارد و نمی‌توان در تمرین‌های آزاد یا مبارزات جودو از ضربات دست و پا و سلاح‌ها استفاده کرد. کسی که تمرین جودو را انجام می‌دهد، جودوکا نامیده می‌شود.

 

به همراه زیرنویس دوزبانه سیستمی فارسی و انگلیسی 

فرمت زیرنویس ها SRT است که باید در کنار ویدئوها قرار داده شده و با کامپیوتر دیده شود

 

آموزش جودوبطور خلاصه، تئوری پشت آموزش حرکات جودو این است که مقاومت در برابر یک حریف قوی‌تر باعث شکست شما خواهد شد، در حالیکه همراه شدن و استفاده کردن از حمله حریف برعلیه وی باعث میشود که وی تعادلش را از دست داده و قدرتش کاهش پیدا کند، و در نتیجه امکان شکست دادن وی وجود خواهد داشت.

در واقع جودو، بخشی از ورزش رزمی کامل جوجیتسو است و به همین دلیل در آن، روی جنبه دفاعی آن ورزش تمرکز شده و بخش‌های دیگر از جمله مشت زدن، لگد زدن، استفاده از شمشیر، و موارد دیگری که برای مغلوب کردن حریف در میدان جنگ در ورزش جوجیتسو آموزش داده می‌شود در آن از اهمیت کمتری برخوردار است.

 


 

 

+ آموزش حرفه ای جودو با مارک وریلوت

بخش اول آموزش حرفه ای جودو از مارک وریلوت ، به تکنیک های پرتابی (ناگه وازا) اختصاص داده شده است که به چهار قسمت تقسیم میشوند : پرتاب های با پا، پرتاب های با دست، پرتاب های با لگن، و پرتاب های تعویضی. در هر قسمت مارک در ابتدا نوع پرتاب کلاسیک را آموزش داده و سپس گونه های مختلف آن را نشان میدهد. این گونه های مختلف برای استفاده در رقابت ها مناسب می باشند. در نهایت یکسری تمرین برای انجام دادن در دوجو را نشان داده و ارائه میکند.

در بخش دوم، حرکات ترکیبی آموزش داده میشوند، که روشی برای استفاده از چند تکنیک با هم برای بدست آوردن بیشترین بازدهی و تأثیر است.

دی وی دی سوم آموزش حرفه ای جودو از مارک وریلوت ، جودوی رقابتی است که به روش ها و راهکارهای برنده شدن در مسابقات جودو پرداخته و آنها را آموزش میدهد.

 

 

در مجموعه آموزش حرفه ای جودو از مارک وریلوت ، تمرکز روی تکنیک ها و تاکتیک ها است و این مجموعه برای هر جودوکاری که به دنبال موفقیت در رقابت بوده یا میخواهد تکنیک های خود را بر اساس اصول و پایه های عملی یاد بگیرد مناسب و عالی است. در این دوره، نکته هایی که قهرمانان جودو برای برنده شدن در رقابت ها از آنها استفاده میکنند و همچنین بیش از 100 تکنیک که میتواند تمرین جودوی شما را بطور کامل بهبود ببخشد را خواهید یافت.

مارک وریلوت یک جودوکار حرفه ای بوده و چندین جایزه بین المللی در مسابقات رسمی جودو دریافت کرده است. او تجربیات و راهکارهای مبارزاتی خود را در این مجموعه به اشتراک گذاشته است.

 



 

+ آموزش جودو از کیث شوارتز

در این سری آموزش جودو، شما تمام نیازمندی های رسیدن به کمربند مشکی یاد میگیرید. کیث شوارتز یک قهرمان جودو و دارنده دان 5 جودو است و در این سری نیازمندی های کمربندهای مختلف و تکنیک های دفاع شخصی جودو را از کمربند سفید تا دان 1 مشکی آموزش میدهد. با وجود اینکه این دوره یک مقدار قدیمی است، ولی هنوز بعنوان یکی از برترین، کامل و جامع ترین، و راحت ترین دوره های ویدئویی آموزش ویدئو شناخته میشود.

 


 

در صورت علاقمندی به این مجموعه، ممکن است مجموعه آموزش جوجیتسو مبتدی تا پیشرفته هم برای شما جذاب و کاربردی باشد.

4 دیدگاه برای آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای : نسخه دانلودی با زیرنویس فارسی/انگلیسی

  1. جمال عباسی

    یه مشکلی که باهاش داشتم زبانش بود که ژاپنی بود توی یه بخش هاییش . ولی در کل قابل استفاده ست

  2. رامین محسنی

    کامل و خوبه. فقط یکم زبانش اذیت میکنه. در کل ارزش خرید رو داره

  3. کیان

    خوب بود، ممنونم بابت آماده کردن مجموعه

  4. لیلا

    ممنونم زبانش اون طوری که یکسری از افراد نوشتن فقط ژاپنی‌‌ نبود دوره کیث شوازتز کامل انگلیسی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جودو مقدماتی تا حرفه ای

120,000 تومان