ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش سبک چنگ باگواژانگ - نسخه دانلودی

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 8 و 9 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 5 و 6 گیگابایت
  • کد مجموعه: 3543
  • تعداد مجاز دفعات دانلود » 3 بار
  • قبل از خرید و دانلود، فیلترشکن را خاموش کنید!

38,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

ذر مجموعه آموزش سبک چنگ باگواژانگ ، اصول و تکنیک های این سبک را در هشت قسمت تقریباً یک ساعته با توضیحات و نمایش کامل حرکات یاد میگیرید.

باگوآژانگ یکی از سه هنر رزمی چینی اصلی وودانگ است. این هنر از هنرهای رزمی درونی محسوب میشود. سبک چنگ باگواژانگ سبکی است که توسط چنگ تینگوا که چهارمین شاگرد موسس باگواژانگ، دونگ هایچوان، بود ایجاد شده است . برخلاف سبک یین که بیشتر بر روی ضربات تمرکز دارد، در سبک چنگ بیشتر از فنون پرتابی استفاده میشود.

بخش های مجموعه آموزش سبک چنگ باگواژانگ

بخش اول : تمرینات پایه

در این بخش آموزش فرم بدن شناور سبک چنگ باگواژانگ ، شما اصول و قواعد اولیه حرکات دست و پا، فرم های بدن، چرخش ها و گردش ها، روش صحیح گام برداشتن، نشستن، حفظ تعادل، حرکات شناور، چرخش دایروی، و آموزش های اولیه شمشیر سبک چنگ باگوا در اینجا داده میشود. این شروع آموزش ها است و یک قسمت اصلی و ضروری در یادگیری فرم و تکنیک های بدن شناور چنگ استایل باگواژانگ محسوب میشود.

 

بخش دوم : حرکات اصلی کف در بدن شناور باگوا

اینها اصول اولیه باگوا هستند که در سبک چنگ دیده میشوند. با وجود اینکه همه این سبک ها، جزو باگوا محسوب میشوند، ولی هر شاخه مهارت ها و نیازمندی های خاص خود را دارد. در این دی وی دی ، استاد سون وضعیت های اصلی دست، پا، بدن، و جابجایی بین آنها را آموزش میدهد. با وجود اینکه یادگیری نکات و اصول باگوا، برای یادگیری باگوا لازم و حیاتی هستند، ولی نکته ویژه در اینجا، این است که شما جزئیات و ریزه کاری های کار را از یک استاد کامل باگوا یاد میگیرد. سوالاتی که هنرجویان سبک باگوا ممکن است برایشان پیش بیاید، در اینجا پاسخ داده میشود.

 

بخش سوم : 24 حرکت

یک ست عالی از تغییرات و جابجایی های بدنی. در این آموزش مقدماتی، آقای سون به خوبی این 24حرکت با 64 وضعیت کف دست را آموزش میدهد و نشان میدهد که اینها جزو آخرین فرم های اصلی و خالص باگوا سبک چنگ هستند که در گذر تاریخ باقی مانده اند. این قسمت بخاطر چالش های زیاد و تعدد فرم هایی که دارد، یکی از جذاب ترین بخش های این مجموعه است. بدن شناور، یک قسمت مهم و کلیدی در سبک چنگ باگوا است و این قسمت، یکی از بهترین مثال های بدن شناور در باگوا محسوب میشود.

 

بخش چهارم : کف چرخان

حرکات کف دست چرخشی (turning palms) باگوا، فرم های خیلی ساده و راحتی هستند که برپایه هشت وضعیت پایه باگوا، که در آن شما در یک دایره حرکت کرده و هر کدام از وضعیت های سبک چنگ باگوا را انجام میدهید می باشند. این حرکات بوسیله لی چون لینگ که یکی از برترین شاگردان استاد سون است آموزش داده میشود. لینگ در اینجا تمام وضعیت ها و حرکات را به خوبی نشان داده و آموزش میدهد . افرادی که واقعآً قصد یادگیری باگوا را دارند، حتماً لازم است این حرکات کف دست چرخان را یاد بگیرند.

 

بخش پنجم : شمشیر پهن

در اینجا، آقای سون به همراه شاگرد خود، حرکات و تکنیک ها و همچنین فرم های شمشیر خم را آموزش میدهد و همچنین حرکات غیرمجاز و اشتباه را نیز به خوبی تذکر داده و نشان میدهد. این بخش آموزش سبک چنگ باگواژانگ بخاطر چرخش های زیبا و تکنیک های سیال آن، از زیبایی و موزونی خاصی برخوردار است و یک مثال عالی از سبک بدن شناور باگوا است. این بخش کمی پیچیده تر است و برای باگواکاران کمی باتجربه تر مناسب می باشد.

 

بخش ششم : شمشیر بلند

سون، با کمک دانش آموز و دستیار خود، آموزش شمشیر بلند شاخه چنگ باگوا را انجام میدهد. خانم لی چون لینگ، با اعتماد به نفس و تسلط بالا ، جزئیات حرکات را آموزش داده و سون پیش زمینه حرکات شمشیر بلند و نحوه استفاده از شمشیر بلند در باگوا در دوران کنونی را ارائه میکند. سون خیلی طرفدار حرکت دائم با شمشیر است و در طول زمان تمرین خیلی کم در یک جا می ایستد. این شمشیر ، نسبتاً بلند بوده و به همین دلیل کار با آن کمی سخت تر است.

 

بخش هفتم : نیزه دو سر

این نیزه که هر دو سمت آن تیز است، یکی از آن سلاح هایی است که ممکن است هدف ساخت آن برای افراد در نگاه اول غیرقابل درک باشد. البته زمانی که نحوه استفاده از آن را در دستان یک فرد حرفه ای ببینید، نظرتان در این خصوص کاملاً عوض میشود. توضیحات سون ژی جون در مورد روش استفاده و تکنیک های این نیزه، این سلاح نسبتاً مبهم و عجیب را خیلی برای بیننده قابل درک و پذیرش میکند.

 

بخش هشتم : چاقوی هلالی دوتایی

یک ست عالی از حرکات شناور سلاح خورشید و ماه با آموزش دهنده کمکی، لی چون لینگ. در این قسمت آموزش سبک چنگ باگواژانگ ، آقای سان حضور پیدا کرده و پیش زمینه ای در مورد این سلاح ها و همچنین استفاده از آنها در هنر باگوا ارائه میکند. آموزش های متنوعی در مورد روش های مختلف تمرین ، نکته های ایمنی در مورد اینکه به خودتان آسیب نرسانید، و بررسی تاریخی این سلاح و سازنده آن دانگ های چوآن در اینجا ارائه میشود. توضیحات کاملاً شفاف و منظم هستند و جزو برترین توضیحات فنون و حرکات این سلاح محسوب میشوند که تابحال ساخته شده است.

2 دیدگاه برای آموزش سبک چنگ باگواژانگ – نسخه دانلودی

  1. سهیل

    خیلی عالی و با کیفیت بود. من توی کامپیوتر دیدم ولی فکر کنم توی دستگاه دی وی دی پلیر هم قابل پخش باشه . 10/10

  2. بهنام

    عالی و کامل. توصیه میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش سبک چنگ باگواژانگ

38,000 تومان