ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش شمشیر تای چی - نسخه دانلودی

آموزش شمشیر پهن و شمشیر بلند تای چی
  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 3 و 4 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » 1 گیگابایت یا کمتر
  • کد شناسایی مجموعه » 5813
  • تعداد مجاز دفعات دانلود » 3 بار
  • قبل از خرید و دانلود، فیلترشکن را خاموش کنید!

35,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در این مجموعه، با دکتر یانگ جوینگ مینگ و اساتید دیگر همراه شده و آموزش شمشیر پهن و شمشیر بلند تای چی که جزو مهارت های اصلی تای چی محصول میشوند را دریافت میکنید. شمشیر پهن، یکی از سلاح های ساده و ابتدایی در تای چی است که آموزش های آن در واقع پایه آموزش های سلاح های دیگر تای چی محسوب میشود. در تای چی گفته میشود که صد ساعت آموزش شمشیر پهن، 1000 ساعت آموزش نیزه، و 10000 ساعت آموزش شمشیر بلند. دلیل این مسئله این است که شمشیر بلند، بسیار پیچیده تر و فنی تر از بقیه سلاح های تای چی است.

 

 

آموزش شمشیر پهن تای چی سبک یانگ کلاسیک

در مجموعه آموزش شمشیر پهن تای چی ، دکتر یانگ جوینگ مینگ فرم بلند 32 حرکتی شمشیر خم تای چی سبک یانگ کلاسیک را با تمرینات اصلی، کی گونگ، و استفاده های رزمی آن به نمایش میگذارد. تمرین با شمشیر پهن، مهارت های لازم برای تمرین تمام سلاح های کوتاه دیگر را در فرد ایجاد میکند. این سلاح، از قدیم اولین سلاحی بوده است که در تای چی چوان آموزش داده میشود و پایه تمرینات دو شمشیری محسوب میشود

 

 

برخی از آموزش های این مجموعه

  • وضعیت های اولیه
  • تمرینات اولیه شمشیر
  • فرم های ساده تای چی
  • کاربردهای رزمی شمشیر تای چی
  • حرکات کامل شمشیر، کی گونگ، و استفاده های رزمی آن

آ شمشیر تای چی

در ورزش های رزمی چینی، ابتدا فرد مبارزه با دستان خالی را تمرین میکند و یاد میگیرد. زمانی که اصول پایه را یادگرفت، آنگاه یادگیری سلاح ها را شروع میکند. چهار نوع سلاح اصلی در ورزش های رزمی چینی تمرین میشود. شمشیر خم، نیزه، شمشیر بلند، و چوب بلند. شمشیر خم (شمشیر پهن) اولین سلاحی است که فرد کار با آن را یاد میگیرد، برای اینکه تکنیک های آن، اصولی ترین و ساده ترین تکنیک های هستند. بعد از یادگیری فنون شمشیر، شما خواهید توانست با راحتی خیلی بیشتری سلاح های دیگر را یاد بگیرید، به این دلیل که بیشتر از 60% تکنیک ها و تمرین های آنها با هم مشترک است. آموزش شمشیر پهن تای چی سبک یانگ کلاسیک هم در واقع مقدمه ای ضروری برای ورود شما به دنیای سلاح های سبک تای چی محسوب میشود.

انواع مختلفی از شمشیر پهن وجود دارد، که معمولاً به انواع کوتاه و بلند و سبک و سنگین تقسیم میشوند.

علاوه بر آموزش استفاده از شمشسر خم، دکتر مینگ توضیحاتی در مورد انواع شمشیر های خم ارائه کرده و تاریخچه آنها را ارائه میکند

یکسری از بخش های این مجموعه، در مجموعه آموزش تای چی مقدماتی تا پیشرفته وجود دارد.

 

آموزش فرم 49حرکتی شمشیر بلند چن تای چی

در مجموعه آموزش شمشیر بلند تای چی سبک چن، استاد رن گوانگ یی فرم 49 حرکتی شمشیر بلند تای چی و فرم 75 حرکتی تای چی را آموزش میدهد. هر کدام از این فرم ها، از چندزاویه و با کیفیت بالا تصویربرداری شده اند و کیفیت بالای تصویر به همراه حرکات روان و سیال استاد رن یادگیری حرکات را برای بیننده راحت و آسان کرده است.

 

ورزش رزمیآموزش فرم 62حرکتی شمشیر بلند تای چی

در مجموعه آموزش فرم 62 حرکتی شمشیر بلند تای چی سبک چن، شما یکی از زیباترین و کاربردی ترین سبک های شمشیر تای چی را که گفته میشود خصوصیت های سبک اولیه و اصلی شمشیر تای چی را در خود حفظ کرده است یاد خواهید گرفت.

بخش های اصلی این مجموعه عبارتند از: شمشیر باید دقیق باشد، نیرو باید قوی باشد، شمشیر باید زمانی که برای ضربه زدن به پائین می آید، همانند نم نم باران، آرام و انعطاف پذیر بوده و همانند صاعقه قدرتمند باشد، باید همانند گربه ای که یک موش را دنبال میکند حساس بوده و همانند سوسماری که روی علفزار حرکت میکند، استوار باشد (ترجمه کلمه به کلمه).

 

در صورت علاقمندی به این مجموعه، نیزه تای چی ، چن ژنگ لی و آرامش و ریلکسیشن با تای چی هم ممکن است برای شما جذاب و مفید باشد

1 دیدگاه برای آموزش شمشیر تای چی – نسخه دانلودی

  1. یوسف

    خوب بود. اگه بتونید یکسری بروزرسانی هم برای مجموعه بگیرید عالی میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش شمشیر تای چی

35,000 تومان