ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش فروش - مهارت های فروشنده موفق

در حال حاضر خرید این محصول فقط از طریق هارد/فلش امکان پذیر است

قیمت ثبت شده برای خرید با هارد است.

بعد از خرید محصول، هارد خودتان را با هماهنگی با فروشگاه برای ما ارسال نمائید

در صورت آپلود این مجموعه، تهیه آن بصورت دانلودی نیز امکان پذیر است

85,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در مجموعه آموزش فروش – مهارت های فروشنده موفق سعی کرده ایم تمامی نیاز ها و آموزش های لازم برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق را گردآوری کنیم، آموزش ها و دوره های این مجموعه شامل تکنیک ها و مهارت های فروش، مهارت های نوشتن متن تجاری موفق، مهارت های ارتباط موثر و مهارت های تلفنی و مذاکره در فروش، و بسیاری آموزش دیگر از برترین اساتید فروش مانند زیگ زیگلر و برایان تریسی میشود.

 

لیست فیلم های مهارت های فروشنده موفق

کاربرد ان ال پی در فروشآموزش کاربرد ان ال پی در فروش از دوان لاکین: این مجموعه بی نظیر و ارزشمند در 5 ساعت سمینار آموزشی دو روزه برای یاد دادن کاربرد ان ال پی در افزایش فروش تهیه شده است. در این سمینار مشاوران حرفه ای فروش حضور دارند و آموزش ها به صورت عملی و غیر تئوری با استفاده از کاربرد ان ال پی (برنامه ریزی عصبی) به آنها داده میشود.

 

کتاب ها و فیلم های آموزش مهارت های فروش از برایان تریسی: در این قسمت آموزش فروش – مهارت های فروشنده موفق ، چندین فیلم و کتاب از برایان تریسی قرار داده شده است، وی که شهرت خود را از مهارت های تجربی خود در فروش به دست آورده است، یکی از میلیونر های معروف و متخصص در امر فروش می باشد که در این مجموعه آموخته های خود را در امر فروش با شما در میان می گذارد.

افزایش فروش از برایان تریسی

 

آموزش کپی رایتینگ (نوشتن متن تجاری) برای افزایش نرخ تبدیل: در این مجموعه بی نظیر به شما آموزش های لازم برای نوشتن یک متن تجاری حرفه ای داده می شود، نوشتن متون تجاری حرفه ای که خواننده را به خریدار تبدیل کرده و خریدار را به خرید بیشتر ترغیب کند، کاری بس دشوار است، داشتن مهارت ها و دانش لازم برای نوشتن یک متن خوب امری ضروریست.

 

52 درس مهم برای فروش از زیگ زیگلر: در این مجموعه بی نظیر 52 فیلم کوتاه که هر کدام به آموزش یک نکته خاص برای بهبود فروش است داده میشود. مانند 4 اصل اساسی فروش، چه چیزی بفروش برسانیم؟ صداقت و امانت در فروش، رفتار شما در فروش، و…مهارت های کپی رایتینگ در افزایش فروش

 

سایر فیلم ها و کتاب های صوتی مجموعه آموزش فروش – مهارت های فروشنده موفق : کتاب صوتی 21 راه تبدیل شدن به فروشنده موفق از برایان تریسی، کتاب صوتی روانشناسی موفقیت و هدف و کتاب صوتی روانشناسی فروش از برایان تریسی، مهارت های فروش نسخه جدید از برایان تریسی، تکنیک های بستن فروش و قرارداد از برایان تریسی، مدل جدید فروش از برایان تریسی، سمینار متحول کردن تجارت شما از برایان تریسی، آموزش کپی رایتینگ (نوشتن متن تجاری) دوره آموزش تخصصی، کتاب های صوتی آموزش مهارت های تلفنی و آموزش مهارت های مذاکرات، کاربرد ان ال پی در تجارت و …

 

تکنیک های فروش از زیگ زیگلر

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خودتان هستید، در کنار این مجموعه، مجموعه آموزش مدیریت کسب و کار و فروش برایان تریسی (ترجمه شده) نیز پیشنهاد میشود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش فروش – مهارت های فروشنده موفق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد