ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
آموزش نقاشی پرتره دورنگی با پاستل کریگ نلسون

آموزش نقاشی پرتره با پاستل با کریگ نلسول : نسخه دانلودی

در مجموعه آموزش نقاشی پرتره با پاستل با کریگ نلسول شما با نکات خلق یک اثر هنری از پرتره صورت یک مدل آشنا خواهید شد.

  • روش دریافت » دانلودی
  • کمتر از 1 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 1 و 2 گیگابایت

25,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در مجموعه آموزش پرتره صورت با پاستل ، با استاد نقاشی پرتره، کریگ نلسون همراه شده و روش خلق یک اثر زیبای هنری را یاد می‌گیرید.

.

در این کارگاه ویدئویی آموزشی، که بر روی ایجاد یک پرتره دورنگ با پاستل تمرکز دارد، شما به سرعت روش ادراکی و منطقی کریگ را یاد گرفته و استاد نقاشی پرتره خواهید شد. نلسون در زمان طراحی بر روی روند منطقی مراحل تأکید دارد. او فرآیند نقاشی خودش را با تمرکز کردن با یک دوربین مقایسه میکند. وی در ابتدا لایه هایی از خطوط و رنگ های ملایم خلق کرده و سپس به سرعت سوژه خودش را با لبه های تیز و رنگ های تیره قوی به فوکوس می آورد. زمانی که کریگ به نقاط مرجع برای مقایسه بین نقاشی و تصویر اصلی نگاه میکند، میبینید که زوایای سوژه خودش را با دقت به روی کاغذ منتقل میکند. او طرح بیرونی سوژه را تکمیل کرده و سپس لایه ای از رنگ را به آن اضافه میکند. او با کاغذ و نوک انگشتان خود، رنگ ها را با هم ادغام میکند تا جلوی ثبت جزئیات در ابتدای نقاشی را بگیرد. زمانی که این بخش تکمیل شد، کریگ نقاشی را با خطوط تیره ذغال و ضربات عمدی به پایان میرساند. او یک شخصیت کاملاً زنده از سوژه خودش روی بوم پیاده کرده و با استفاده از پاک کن، هایلایت های لازم را به آن اضافه میکند.

مراحل نقاشی از ابتدا تا انتها

آموزش پرتره صورت از کرگ نلسوندر طول این دوره آموزشی، کریگ بر روی خودداری تأکید میکند و تمام مراحل را با ملایمت پیش میبرد، تا زمانی که لحظه مناسب برای به فوکوس آوردن سوژه خودش را پیدا میکند. زمانی که او آخرین جزئیات بینی و چانه را اضافه میکند، میبینید که این فرآیند منطقی و ادراکی به بار مینشیند. کریگ نلسون برای بیش از 30 سال کار آموزش نقاشی را انجام میداده است و در حال حاضر مدیر هنرهای زیبای نقاشی در آکادمی هنر دانشگاه سان فرانسیسکو است. این مجموعه برای تمامی افراد از همه سطوح مناسب بوده و اگر در سطح مبتدی هم باشید با راهنمایی های نلسون، قدم قدم به سمت حرفه ای بودن پیش خواهید رفت. گرگ نلسون از سال 1970 به نقاشی طبیعت و منظره ار محیط های مختلف روی آورد، علاقه او به این سبک نقاشی در آثار او کاملا نمایان است. او مدرک خود را از دانشکده طراحی و هنر اخذ کرد و سپس در لوس آنجلس و در شرکت های ضبط تصاویر متحرک برای خلق پرتره ها و اشیاء مختلف مشغول به کار شد.

 

برای دیدن مجموعه های دیگر نقاشی پرتره، میتوانید بخش آموزش نقاشی فروشگاه را بررسی نمائید

2 دیدگاه برای آموزش نقاشی پرتره با پاستل با کریگ نلسول : نسخه دانلودی

  1. نرگس

    خوبه

  2. لیلا

    مطابق توضیحات بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25,000 تومان