ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش کنپو جیگن ریو کنجوتسو : نسخه دانلودی

کوبودو اواری ریو سوجوتسو – سری فیلم های آموزش کنجوتسو، سوجوتسو

22,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در مجموعه کوبودو اواری ریو سوجوتسو آموزش کنپو جیگن ریو کنجوتسو شما با تکنیک های شمشیر و نیزه و همچنین مبارزه بدون سلاح سبک کوبودو آشنا میشوید.

کوبودو اکیناواکوبودو هنررزمی استفاده از سلاح در جنگ است که از شهر اکیناوای ژاپن نشأت گرفته است. در این هنر رزمی قدیمی، فرد با استفاده از سلاح‌های مختلفی همانند شمشیر، نیزه، سای تمرین کرده و مبارزه در شرایط مختلف (در حالت ایستاده، نشسته، در آب، …) را یاد می‌گیرد.

کوبودو که از آن به کاراته اکیناوا نیز یاد می‌شود، در مبارزه تن به تن شباهت زیادی به کاراته دارد و این دو ورزش رزمی را می‌توان در واقع برادر و خواهر هم تلقی کرد.

سوجوتسو، هنر رزمی ژاپنی مبارزه با نیزه است. در این هنررزمی قدیمی، استفاده کننده با روش حمله، دفاع، و حرکات نیزه آشنا می‌شود و می‌تواند از نیزه به خوبی در مبارزات استفاده کند.

مجموعه آموزش کنپو جیگن ریو کنجوتسو هم جنبه آموزشی داشته و هم به نوعی بخشی از تاریخچه این فنون رزمی را مورد بررسی قرار میدهد. اساتید این مجموعه از برترین اساتید سبک های رزمی ژاپنی هستند و فنون و تکنیک های مبارزه با نیزه، شمشیر را با جزئیات کامل آموزش می دهند.

علاوه بر این موارد، در مجموعه کنپو جیگن ریو کنجوتسو ، فنون دفاع در برابر سلاح های مختلف، و همچنین یکسری از تکنیک های مبارزات بدون سلاح نیز آموزش داده میشود.

مجموعه آموزش کنپو جیگن ریو کنجوتسو کوبودو اواری ریو سوجوتسو برای تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری فنون شمشیر، نیزه، مبارزه تن به تن، و دفاع شخصی هستند میتواند بسیار جذاب و کارآمد باشد

 

 

لازم به ذکر است که ورزش رزمی کوبودو بخاطر سختی و پیچیدگی خود، آرام آرام محبوبیت خود را از دست داد و این مجموعه آموزشی، نگاهی اجمالی به کلیت این ورزش رزمی دارد.

Kobudo Owari ryu Sojutstu, Taisha ryu Kenpo, Jigen ryu Kenjutsu etc

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کنپو جیگن ریو کنجوتسو : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنپو جیگن ریو کنجوتسو

22,000 تومان