ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
انتخاب روکش سرامیک دندان

انتخاب صحیح روکش سرامیک دندان : نسخه دانلودی

هدف اصلی این فیلم آموزشی زدودن ابهامات در مورد سرامیک ها و کاربرد های آن در دندانسازی و دندانپزشکی و انتخاب صحیح نوع سرامیک دندانی می باشد. برای این کار راه حلی سیستماتیک با نمونه های کلینیکال به شما ارائه میشود.

99,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

هدف اصلی دوره انتخاب صحیح روکش سرامیک دندان ، زدودن ابهامات در مورد سرامیک ها و کاربرد های آن در دندانسازی و دندانپزشکی می باشد. برای این کار راه حلی سیستماتیک با نمونه های کلینیکال به شما ارائه میشود. موقعیت ها و نمونه های مختلف کاربرد های سرامیک در این سه فیلم به شما نشان داده میشود. در این فیلم انواع سرامیک دندانی به شما نشان داده می شود.

 

در این حین به سه پرسش زیر پاسخ داده میشود:

  • چطور می توان طول عمر دندان ساخته شده را در عین نگه داشتن زیبایی، بیشتر کرد؟
  • چرا، کی و کجا باید چه نوع سرامیکی را استفاده کرد؟
  • بافت های نرم چه تاثیری در انتخاب نوع سرامیک خواهند داشت؟

انتخاب روکش سرامیک دندان

بخش های مجموعه انتخاب صحیح روکش سرامیک دندان

  • از کدام سرامیک باید استفاده کنم؟ چشم انداز بالینی – قسمت 1
    • در قسمت اول: یک طرح کلی برای ارائه ارائه خواهد شد. علاوه بر این، یک طبقه بندی جدید و ساده برای سرامیک های جدید دندانپزشکی نیز ارائه میشود. این طبقه بندی باعث راحت شدن اطلاع رسانی به بیمار شده و روند انتخاب را ساده می کند. در این بخش، شرکت کنندگان قادر خواهند بود تا مزایای سرامیک فلدسپاتی و محدودیت آنها را درک کنند. بعلاوه، خواهند توانست در مورد انتخاب هر نوع سرامیک در جای مناسب آن، برای بدست آوردن بهترین زیبایی با در نظر گرفتن نتایج طولانی مدت آن نیز تصمیم گیری درست را انجام بدهند. در اینجا یک رویکرد مبتنی بر شواهد گام به گام برای باندینگ قابل پیش بینی هم پیشنهاد داده خواهد شد.

 

  • کدام سرامیک باید استفاده کنم؟ چشم انداز بالینی – قسمت 2
    • در بخش دوم مجموعه انتخاب صحیح روکش سرامیک دندان ، سرامیک های پرس شونده و ریستوریشن ی که امروزه در بازار موجود است مورد بررسی قرار داده میشود. به طور خاص، ریستوریشن های Emax و Empress مورد بررسی قرار داده خواهند شد. بعلاوه، کاربردهای سیستماتیک مبتنی بر شواهد نیز برای این متریال ها در اینجا ارائه میشود. برای درک کاربرد و استفاده واقعی این مواد نیز یک تحقیق تحلیلی ارائه میشود. با استفاده از این اطلاعات، پزشک میتواند در مورد انتخاب نوع سرامیک برای ارائه های بالینی مختلف به راحتی تصمیم گیری کند.

 

  • از کدام سرامیک باید استفاده کنم؟ چشم انداز بالینی – قسمت 3
    • در قسمت سوم، یکسری از ریستوریشن های قوی تر و نحوه استفاده مناسب از آنها برای بدست آوردن بهترین نتیجه از نظر زیبایی و عملکرد مورد بررسی قرار داده میشوند. مواد پوشش داده شده در این بخش شامل تاج های زیرکونیوم و پرسلن متصل به تاج های فلزی خواهد بود. در این بخش ارائه، به طراحی چهارچوب مناسب برای بهینه سازی زیبایی و عملکرد بطور قابل پیش بینی برای بیماران نیز پرداخته خواهد شد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انتخاب صحیح روکش سرامیک دندان : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب سرامیک مناسب

99,000 تومان