ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

ساخت جواهرات با اتصالات سرد با زیرنویس فارسی : نسخه دانلودی

در این مجموعه با روش ها و تکنیک های ساخت جواهرات بدون نیاز به هیچ گونه استفاده از چسب یا لحیم یا هرگونه استفاده از حرارت آشنا خواهید شد.در این دوره با انواع اتصالات سرد آشنا خواهید شد و نحوه به کار بردن آنها را در ساخت جواهرات خود خواهید آموخت.

40,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در مجموعه آموزش ساخت جواهرات با اتصالات سرد ، شما با روش ها و تکنیک های جواهرسازی بدون نیاز به هیچ گونه استفاده از چسب یا لحیم کاری یا هرگونه استفاده از حرارت آشنا خواهید شد.ساخت جواهرات با اتصالات سرد

با استفاده از این مجموعه، علاقمندان به رشته جواهرسازی دست ساز می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس های آموزشی، با مهارت های اصلی جواهرسازی و ابزارآلات و وسایل آن آشنا شده و روش های نوین کار و اطلاعات و تکنیک های روز دنیا در ساخت انواع جواهرات زینتی دستی را یاد بگیرند.

در این دوره آموزشی، با نحوه ساختن جواهرات در 10 ویدئو از ابتدا تا انتها آشنا خواهید شد، هلن به شما مهارت های طراحی و ساخت جواهر آلات و نحوه استفاده از اتصالات سرد را آموزش می دهد.

این مجموعه برای جواهر سازان تازه کار و حرفه ای بسیار مفید و آموزنده بوده و مهارت های اساسی پرچ و اتصالات مختلف از جمله مهارت های طراحی، دریل کردن ، مهارت چکش زنی، برنامه ریزی و طرح بندی، سوهان کاری و … و بسیاری دیگر در آن آموزش داده میشود.

در این دوره با انواع اتصالات سرد آشنا شده و با نحوه استفاده از آنها در ساخت زیورآلات خود آشنا خواهید شد. هلن به شما آموزش اتصالات زیر را می دهد:

 

 

 

بخش های مجموعه آموزش ساخت جواهرات با اتصالات سرد

  • برنامه ریزی یک طرح
  • ساخت الگو
  • پرچ های لوله ای
  • پرچ های سیمی
  • پرچ های متحرک
  • اتصالات دندانه ای
  • اتصالات همپوشاننده
  • میکروهاردور
  • اتصالات تنشی

 

ساخت جواهرات با اتصالات سرد

نکته مثبت ساخت جواهرات با اتصالات سرد این است که بعلت عدم استفاده از لحیم و حرارت، شما میتواند از تکنیک های جواهرسازی با رزین ، مهره ، چوب ، لاستیک ، منجوق ، و انواع  اقسام وسایل و مواد اولیه ای استفاده کنید که امکان استفاده آنها در روش های دیگر جواهرسازی با حرارت وجود ندارد

 

این مجموعه برای تمام افرادی که میخواهند بعنوان تفریح یا بصورت حرفه ای جواهرسازی با دست را یاد بگیرند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود

زیرنویس فارسی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت جواهرات با اتصالات سرد با زیرنویس فارسی : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40,000 تومان