ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

مهارت های خلبانی شخصی - اسپورتی

مهارت های خلبانی شخصی – اسپورتی در این مجموعه ریچارد کالینز به آموزش مهارت ها و دانش لازم برای پرواز هواپیمای شخصی و کاهش ریسک پرواز می پردازد و به شما نحوه شناخت جبهه های هوایی و نحوه خواندن جی پی اس و بسیاری دیگر را می آموزشد.

55,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مهارت های خلبانی شخصی مقدماتی تا پیشرفته – اسپورتی

مهارت های خلبانی شخصی – اسپورتی در این مجموعه ریچارد کالینز به آموزش مهارت ها و دانش لازم برای پرواز هواپیمای شخصی و کاهش ریسک پرواز می پردازد و به شما نحوه شناخت جبهه های هوایی و نحوه خواندن جی پی اس و بسیاری دیگر را می آموزشد.

 

با خرید مجموعه آموزشی خلبانی مقدماتی تا پیشرفته اسپورتی موارد زیر را خواهید آموخت:

  • Autopilots – در این فیلم با آموزش های اتوپایلت آشنا می شویم که نه تنها برای همه خلبانان ها مهم است بلکه برای خلبانان اینسترومنت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.مطمئنا خیلی ها فکر می کنند که نباید از اتوپایلوت استفاده کرد ولی این تصوری بسیار اشتباه و غلط است چرا که اتوپایلوت جان افراد بسیاری را در سال نجات می دهد.
  • Fronts – در این قسمت نحوه تاثیر گذاری آب و هوا بر پرواز را مورد بررسی قرار می دهیم و تمامی اقدامات پیشگیرانه ای که برای پرواز در آب و هوای مختلف لازم است را یاد می دهیم.با نحوه تاثیر گذاری جبهه هوای سرد و گرم بر پرواز شما آشنا می شوید و انواع جبهه های هوایی را معرفی خواهیم کرد.
  • GPS Approaches – در این فیلم از IFR استفاده می شود. از IFR در دو سیستم استفاده می شود 1- در کنترل ترافیک هوایی و 2- در سیستم آب و هوایی.
  • GPS En Route – در این فیلم دلیل مهم بودن عوامل در پرواز و همچنین نحوه کاهش ریسک در پرواز آموزش داده می شود. این یکی دیگر از فیلم های آموزش جی پی اس می باشد. که به آموزش سیستم و پنل جی پی اس می پردازد.
  • High Performance Single Engine – در این فیلم به مهارت های پرواز و خلبانی با هواپیمای شخصی تک موتوره و ریسک های پرواز می پردازد و راه های کاهش آنرا بیان می کند.
  • Icing – این فیلم در مورد یخ های موجود در هو و طریقه مراقبت هواپیما و کاهش ریسک پرواز و تاثیر یخ در پرواز صحبت میکند و به تشریح جبهه های سرد هوایی که حاوی یخ می باشند و تاثیر آنها بر هواپیما می پردازد.
  • Lows Pressure Storm  Systems – در این فیلم به تشریح سیستم های هوایی فشار کم و تاثیر آنها بر پرواز و هواپیما می پردازد، به طور مثال گرد باد یک سیستم هوایی فشار کم می باشد که به هنگام پرواز با هواپیمای شخصی باید نکات لازم در این آب و هوا مد نظر گرفته شود.
  • Multiengine – در این فیلم به موارد به مفاهیم و آموزش های لازم برای پرواز و کاهش ریسک پرواز با هواپیماهای چند موتوره می پردازیم، مانند زمانی که یکی از موتور های از کار افتاد چه کار باید کرد.
  • Staying Ahead of the Airplane – در این قسمت به آموزش مهارت های خلبانی در شرایطی که هواپیما دچار مشکل می وشد می پردازیم. با مشاهده گزارشات حادثه رخ داده در این مجموعه راه های پیشگیری حوادث و بهترین واکنش در آن شرایط را به شما می آموزیم.
  • Thunderstorms – در این قسمت از مجموعه آموزش نکات خلبانی شخصی، به شما شرایط پرواز در آب و هوای رعد و برق دار را آموزش می دهیم، این سری آموزش ها برای هر نوع هواپیما از جمله شخصی، آی اف آر، وی اف آر و سایر کاربرد دارد.
  • Turbochargers and Flight Level Flying – در این قسمت به شما آموزش مهات های سوخت و موتور هواپیما و نحوه کارکرد و عملکرد آن در ارتفاعات مختلف را آموزش می دهیم. به مشخصه های موتور های توربو شارژ و بدون توربو شارژ نیز پرداخته می شود.
  • Turbulence – در این قسمت به شناخت تلاطم های هوایی می پردازیم، شناخت هر چه بیشتر این تلاطم ها و عوامل ایجاد کننده آنها به شما برای کنترل هر چه بیشتر آن کمک می کند.
  • Flight Review – در قسمت نهایی نیز گزارشی خلاصه از تمامی مهارت های ارائه شده در بالا را می پردازیم.

 

1 دیدگاه برای مهارت های خلبانی شخصی – اسپورتی

  1. رحیمی

    ممنونم بابت محصول

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55,000 تومان