ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی (GKIC) نسخه دانلودی

65,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی (GKIC) سال 2016، روش‌ها و استراتژی‌های عملی و قابل استفاده‌ای که می‌تواند همین حالا برای شما درآمدزایی داشته باشد مورد بحث قرار گرفت. در صورتی که شما پیش از این در یک همایش اطلاعات شرکت کرده باشید احتمالاً می‌دانید که پس از یک دوره سه روزه، شرکت‌کنندگان در حالی همایش را ترک می‌کنند که کاملاً آماده هستند که سیاست‌ها و روش‌های آن را در کسب و کار خودشان به کار برده و سودآوری و رشد بیشتری به نسبت گذاشته را تجربه کنند.

 

همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی

در همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی (GKIC) سال 2016 یاد می‌گیرید که چطور افراد کارکشته کسب و کار از روش‌های جدیدی برای متمایز کردن خودشان به نسبت رقبا استفاده می‌کنند که شما تا به حال حتی به آنها فکر نکرده بودید، ولی می‌توانید به راحتی آنها را “قرض گرفته” و آینده کسب و کارتان را در بازار تضمین کنید.

به علاوه با منابع شگفت‌انگیز مشتریان بالقوه که افراد بزرگ صنعت آنها را به تور می اندازند نیز آشنا شده و یاد می‌گیرید که بازاریابی خودتان را در چه قسمت‌هایی برای دریافت بهترین پاسخ متمرکز کنید.

تا به حال هیچ فردی به اندازه دن کندی متون تبلیغاتی ننوشته و فروش گسترده تری نسبت به وی نداشته است. سیاست‌های کپی‌رایتینگ و فروش دن تعداد بی‌شماری شرکت بازاریابی اطلاعات چندمیلیون‌دلاری را راه‌اندازی کرده است. علاوه بر این او آنقدر کتاب عالی کسب و کار نوشته که شمار آن از دست همه افراد خارج شده است. دن کندی یکی از سخنرانان اصلی این همایش است.

در این دوره آموزش بازاریابی، کپی رایتینگ و مارکتینگ آنلاین، دن کندی سه استراتژی رشد بسیار سریع برای کسب و کار را آموزش میدهد. در اینجاست که منبع الهام شما، نه صحنه، بلکه داستانی که درست در کنار شما در حال اتفاق افتادن است خواهد شد. نقشه راه تبدیل‌کردن تجربه زندگی شما به یک جریان درآمد ماهیانه در اینجا به شما آموزش داده می‌شود. فقط کافی است که آن را به کار بگیرید تا موفقیت را تجربه کنید.

در جهان بازاریابی اطلاعات همه چیز به سرعت جریان دارد. چیزی که دیروز جواب میداد ممکن است یک سیاست پرخرج در امروز بوده و فردا دیگر نامی از آن باقی نمانده باشد. حتی اگر شرایط برای شما به خوبی پیش می‌رود، چرا نباید این وضعیت خوب را تبدیل به وضعیت عالی کنید؟ برای سیاست‌های بازاریابی حد و مرزی وجود ندارد،

 

همانند بسیاری از همایش‌های اطلاعات، در اینجا نیز تعداد زیادی ایده‌های عملی، استراتژی و فرصت وجود دارد. حجم این اطلاعات آنقدر زیاد است که برای تمام افراد در شاخه‌های کاری متفاوت قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد بود. البته اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که صرفاً مجموعه ها را نگاه کرده و از آنها در کسب و کار خودتان استفاده نمی‌کنید، شاید بهتر باشد که در پول خودتان صرفه‌جویی کرده و به یک کتاب آموزشی ساده بسنده کنید.

بیشتر افراد حاضر نیستند که پا را از لبه جهان کارآفرینی کوچک خودشان بیرون بگذارند. به همین دلیل است که بیشتر افراد سودآوری واقعی را تجربه نمیکنند.

همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی (GKIC) سال 2016، همه اش در مورد ایجاد ارتباط است. این یک دوره سه روزه کامل، سرشار از آموزش فرصت های ارتباط با مشتریان، مشترکین، و بازدیدکنندگان به شیوه های نوین و کارآمد است که حتی فکرش را هم نمیکردید ممکن باشد.

در این مجموعه، بزرگان این صنعت، تجربیات، ایده ها، و راهکارهای خودشان که در کتاب ها و مجموعه های آموزشی دیگر پیدا نخواهید کرد را به شیوه ای دوستانه به شما منتقل خواهند کرد.

 

شیوه های عملی و دقیق کپی رایتینگ

و نوشتن متون تبلیغاتی مؤثر را

از بزرگان این فن در این مجموعه یاد بگیرید

 

بروزرسانی: زیرنویس انگلیسی مجموعه اضافه شد

 

سخنرانان همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی (GKIC) سال 2016

ریش شفرن

ریچ شفرن

بیل گلیزر همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی

بیل گلیزر

دن کندی

دن کندی

مایک کوئنیگز

مایک کوئنیگز

لیسا ساسویچ

لیسا ساسویچ

کلایتون میکپیس

کلایتون مکپیس

 رابرت اسکراب

رابرت اسکراب

 دوبرمن دن

دوبرمن دن

 دارسی سوارز

دارسی خوارز

 الی بیلسون

اولی بیلسون

 بریتانی لینچ

بریتانی لینچ

 تام بریز

تام بریز

 آری گالپر

آری گالپر

 تیم پاولسون

تیم پاولسون

 کریستینا تارانتام

کریستا ترانتام

 باند هالبرت

باند هالبرت

کریگ بالانتین همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی

کریگ بالانتین

 

بروزرسانی: زیرنویس انگلیسی مجموعه اضافه شد

در کنار این مجموعه، سمینار رشد ۱۰برابری گرنت کاردون نیز کاملاً پیشنهاد میشود.

5 دیدگاه برای همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی (GKIC) نسخه دانلودی

  1. حسام الدین حبیبی

    این دوره و دوره سمینار رشد 10برابری هر دوشون خیلی عالی و حرفه ای هستن و اگه زبانتون خوب هست صدبرابر این دوره هایی که الان توی بازار هست ارزش دارن

  2. پوریا

    من جدیداً دارم اینو میبینم
    اساتید مختلفی داخلش داره که هر کدوم یه جنبه کسب و کار و پیشرفت شخصی رو آموزش میدن
    خودم که تا الان خیلی استفاده کردم اگه انگلیسی تون خوبه توصیه میشه حتماً

  3. الیاس

    این و دوره رشد 10 برابری گرنت کاردون هر دوتاش عالی هستن

  4. سعید

    اگه دن کندی رو بشناسید حتماً خوشتون میاد

  5. رضا

    خیلی دنبال این دوره میگشتم. ممنونم که قرارش دادید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همایش بازاریابی اطلاعات دن کندی

65,000 تومان