ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
آموزش پرورش درختان و درختچه ها

آموزش پرورش درختان و درختچه ها : نسخه دانلودی

نحوه پرورش درختان و درختچه ها، در طول این دوره آموزش ویدیویی، شما با تعداد زیادی از درختان و درختچه‌هایی که برای فضاهای سبز در آب و هوای مختلف، سطح سختی خاک، و محدودیت محیطی بسیار خوب جواب می‌دهد آشنا می‌شوید.

22,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه آموزش پرورش درختان و درختچه ها ، به شما این امکان را میدهد که به درختان و درختچه‌ها به عنوان تعهدات و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدتی نگاه کنید که برخلاف کاشت سبزیجات در گلدان، نمی‌توانید پاداش آنها را برای به سرعت برداشت کنید.

 

 

نحوه پرورش درختانبا اینحال، حقیقت این است که صدها نوع درخت و درختچه فوق‌العاده وجود دارند که شما می‌توانید برای باغ و فضای سبز خودتان از بین آنها انتخاب کنید، و کاشتن و پرورش آنها می‌تواند بسیار ساده‌تر و با ارزش‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید.

صرف نظر از محدودیت‌های خاص فضای شما، درختان و درختچه‌ها می‌توانند انفجار رنگارنگی از گل‌ها، میوه‌های تازه، مغزه‌های درختی، عمق و ارتفاع در باغ، و سایه‌های طراوت‌بخش در روزهای گرم تابستانی را در اختیار شما قرار بدهند.

و استفاده عملی درختان و درختچه‌ها نیز به اندازه زیبایی آنها حائز اهمیت است. در صورتی که بتوانید آنها را به خوبی پرورش بدهید، آن‌ها می‌توانند مزایای زیادی را برای مالک باغ فراهم کنند که ازجمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک چارچوب طبیعی و مشخص برای فضاهای باز شما.
  • یک حصار و پناهگاه زیبا برای دوری از صداهای بلند و مناظر ناخوشایند.
  • روش‌های خلاقانه برای حفظ انرژی و کاهش آلودگی در داخل و اطراف خانه شما
  • فضای سبزی که می‌تواند ارزش کلی خانه شما را بالاتر برده و آن را در چشمان دیگران زیباتر و دل‌نشین‌تر نشان بدهد.

 

حالا که تصمیم گرفتید کاشت درختان و درختچه‌ها و بوته‌ها را امتحان ‌کنید، باید دقیقاً کارتان را از کجا شروع کنید؟ درست از اینجا با مجموعه آموزش پرورش درختان و درختچه ها . در این مجموعه، شما در 12 ویدیوی عملی و جالب که توسط ملیندا مایرز آماده شده است (که یک درخت‌شناس و گیاه‌شناس دارای گواهینامه بوده و برنامه باغبانی او طرفداران زیادی در تلویزیون دارد)، شما تمام چیزهایی که برای تبدیل کردن درختان و بوته‌ها به یک بخش جدایی‌ناپذیر و قابل مدیریت فضای باز خودتان نیاز دارید را یاد خواهید گرفت. در این دروس که برای محوطه‌ها، آب و هواها، فصول، و شرایط مختلف طراحی شده اند، شما تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلف و عملی باغبانی را برای خرید، کاشت، و نگهداری از درختان و درختچه‌های خودتان همانند یک فرد متخصص را یاد خواهید گرفت.

 

آموزش پرورش درختان و درختچه ها

 

خانم مایرز، با استفاده از مهارت‌های خود به عنوان یک استاد گیاه‌شناسی و آموزش‌دهنده عمومی، فرایند اضافه کردن درختان و بوته‌ها به چشم‌انداز خودتان را مرحله به مرحله به شما یاد می‌دهد که شامل این موارد می‌شود:

طراحی: دانستن اینکه درختان و درختچه‌ها را در چه مکانی در فضای سبز خودتان بکارید، یک مهارت کلیدی تمام باغبانان حرفه‌ای است. زمانی که شما به فضای خودتان به‌عنوان یک چارچوب زنده نگاه می‌کنید، درک خیلی قوی‌تری از این مسئله پیدا می‌کنید که چه درختان و بوته‌هایی برای فضای سبز شما مناسب هستند.

خرید: زمانی که مشخص کردید که به چه درختان و گیاهانی نیاز دارید، الان باید بروید و آنها را خریداری کنید. در این بخش خانم مایرز روش خرید و انتقال گیاهان خریداری شده به محوطه خودتان را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد.

کاشت: کاشت گیاهان و درختچه‌ها، خیلی بیشتر از فقط چاله کندن و انداختن آن‌ها به درون آن است. شما با گذراندن این دوره، روش‌های کاشت امتحان شده‌ای که افراد متخصص برای اطمینان از ریشه دادن و رشد کردن کاشت‌های خودشان، چه در گلدان و چه در فضای باز، استفاده می‌کنند را یاد می‌گیرید.

داشت: هر گیاه خاصی باید چه مقدار آبیاری شود؟ شما چه زمانی و از کجا باید هرس کرده و گیاهان را کوتاه کنید؟ نشانه‌های وجود بیماری در درختان و گیاهان چیست و شما چطور می‌توانید آنها را به سلامتی برگردانید؟ در این دروس شما با تمام نکته‌های مدیریت و نگهداری از گیاهان خودتان آشنا می‌شوید.

در طول این دوره آموزش ویدیویی، شما با تعداد زیادی از درختان و درختچه‌هایی که برای فضاهای سبز در آب و هوای مختلف، سطح سختی خاک، و محدودیت محیطی بسیار خوب جواب می‌دهد آشنا می‌شوید.

 

درس‌های مجموعه آموزش پرورش درختان و درختچه ها :

  • چارچوبی برای منظره طبیعی شما
  • شکل و عملکرد در منظره طبیعی
  • درختان و درختچه‌ها برای شرایط سخت
  • خریداری بهترین درختان و درختچه‌ها
  • کاشت درختان و درختچه‌ها
  • نگهداری درختان و درختچه‌ها در بهار و تابستان
  • نگهداری درختان و درختچه‌ها در پاییز و زمستان
  • هرس کردن درختان جوان و درختان مسن
  • هرس کردن درختچه‌ها
  • زمانی که درختان و بوته‌ها نمی‌توانند رشد کنند
  • برگرداندن سلامتی به فضای سبز
  • گسترش دادن چارچوب فضای سبز

 

لازم به ذکر است که این مجموعه متفاوت از مجموعه آموزش کشاورزی غذایی است که بیشتر به روش کاشت و نگهداری از محصولات گیاهی زودبازده میپردازد.

1 دیدگاه برای آموزش پرورش درختان و درختچه ها : نسخه دانلودی

  1. باران

    یکسری مجموعه از این خانم دیده بودم. کارش خوبه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش پرورش درختان و درختچه ها

22,000 تومان