ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
پرورش گیاه در گلدان

آموزش پرورش گیاه در گلدان : نسخه دانلودی

باغبانی در گلدان – پرورش گیاهان خودتان در گلدان، یک راه عالی برای نشاط دادن به فضای زندگی بدون مشکلات معمول باغبانی سنتی است. این مجموعه در شش قسمت آموزش قدم به قدم به شما ارائه می شود.

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 3 و 4 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی با زیرنویس انگلیسی
  • حجم » بین 1 و 2 گیگابایت

25,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در مجموعه آموزش پرورش گیاه در گلدان ، شما با اصول و نکات باغبانی گلدانی آشنا میشوید.

بسیاری از ما، زمان، فضا، و یا انرژی کافی برای طراحی و پرورش یک باغ بزرگ در فضای باز را نداریم. پس اگر تمایل به مصرف میوه ها، سبزیجات، و یا گیاهان معطر خانگی داشته باشیم و یا به دنبال اضافه کردن منظره زیبایی از گل‌ها به عرشه پشتی و یا ایوان جلویی خانه‌مان باشیم باید چه کار کنیم ؟

پاسخ ساده است: باغبانی گلدانی

  

 

پرورش گیاهان خودتان در گلدان، یک راه عالی برای نشاط دادن به فضای زندگی بدون مشکلات معمول باغبانی سنتی است

 

با آموزش پرورش گیاه در گلدان شما می‌توانید: 

  •  گیاهان و گل‌ها را با سهولت کنترل و مدیریت کنید.
  •  انفجاری از رنگ و زیبایی را تقریباً به هر نقطه‌ای دوست دارید اضافه کنید.
  • به راحتی فصل کاشت را فراتر از فصل رشد معمول خودتان گسترش دهید.
  • محیط گرم و دوستانه‌ای که با وقایع و مناسبتهای خاص مطابقت دارد ایجاد کنید.

 

شاید بهترین بخش این باشد که شما می‌توانید با کمی آموزش ، تقریباً هر چیزی که به طور معمول در یک باغ کامل کاشته می‌شود را در گلدان پرورش بدهید: انواع گیاه دائمی، سالانه، چمن، سبزیجات، میوه ها، و حتی درختان. تمام چیزی که این کار نیاز دارد، درک درستی از ملزومات باغبانی در گلدان ، و همچنین دسترسی به یکسری از همان نکات طراحی، ترفندها، و تکنیک‌هایی است که باغبان و هنرمندان محوطه‌ساز حرفه‌ای برای ایجاد مناظر طبیعیِ فراموش‌نشدنی از آن استفاده می‌کنند.

و شما می توانید تمام این موارد را در شش درس این مجموعه پیدا کنید. این سری آموزش ویدئویی باغبانی که توسط باغبانِ برنده جایزه و استاد آموزش باغبانی، ملیندا مایرز، به شما ارائه می‌شود، ملزومات باغبانی در ظرف و نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای که برای پرورش عملاً همه چیز در فضای کوچکی که در اختیارتان قرار دارد نیاز دارید را به شما می‌دهد. در هر درس، شما در شرایط واقعی قرار می‌گیرید که ایده ها و راه‌حل‌هایی را برایتان مطرح می‌کند که برای باغ گلدانی شما در طول سال جواب خواهد داد.

 

نکات و راهنمایی‌های باغبانی گلدانی

نکات و فنون باغبانی در ظرف، پر از مشاوره‌ها و ترفندهایی است که شما در کنار یک کارشناس مهربان یادمی‌گیرید. یکسری از اطلاعات داخلی که شما با طی این دروس دریافت می‌کنید این‌ها هستند:

یک راه آسان برای طراحی یک باغ گلدانی، روش thriller، spiller، و filler است. thriller اکسان عمودی شما است، که یک نقطه کانونی در باغ ایجاد می‌کند. spiller (رونده) گیاهی است که بصورت آبشاری بر روی گلدان قرار می‌گیرد و آن را به ظرف متصل می‌کند. و filler (پر کننده) این دو را به هم پیوند داده و یک منظره و احساس حرفه ای تر ایجاد می‌کند.

برای پیدا کردن زمان آبیاری ظرف، انگشت شما به بهترین ابزار است. آن را چند سانتی‌متر به داخل خاک فرو کنید. اگر خاک همانند یک اسفنجِ کمی مرطوب به نظر می‌رسید، زمان آبیاری است (برای کاکتوس‌ها و گیاهان مقاوم در برابر خشکسالی، قاعدتاً مجاز هستید که اجازه دهید خاک کمی خشک‌تر شود).

هنگامی که فصل زمستان فرامی‌رسد، چه اتفاقی برای باغ گلدانی شما می‌افتد؟ اگر شما در یک آب و هوای معتدل زندگی می کنید، می توانید ظروف خود را در تمام طول زمستان بیرون بگذارید (فقط مطمئن شوید که زمان خشک شدن خاک، به طور کامل آنها را آبیاری کنید). کسانی که در مناطق سردتر زندگی می‌کنند، می توانند ظروفی را خارج از منزل نگهداری کنند که گیاهان آنها تحمل انجماد خاک و بازشدن یخ خاک را داشته باشند و تحمل آن‌ها در برابر سرما، بیشتر از میزان سرمای منطقه شما باشد.

در صورت علاقمندی به این محصول، مجموعه آموزش پرورش درختان و درختچه ها نیز برای شما جذاب خواهد بود.

2 دیدگاه برای آموزش پرورش گیاه در گلدان : نسخه دانلودی

  1. حسینی

    ممنونم بابت زیرنویس انگلیسی. در کل خوب بود

  2. رامتین

    بعنوان یک دوره علمی آموزشی توصیه میشه. البته توضیحات زیاد داشت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرورش گیاه در گلدان

25,000 تومان