فروش آنلاین

نحوه فروش در آمازون و آشنایی با سایت آمازون

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است و روز به روز در حال توسعه و رشد است. شاید تنها از آمازون نام آنرا شنیده باشید، شاید از آن خریدی کرده باشید ولی به احتمال زیاد اطلاع دقیقی از جزییات فعالیت این غول اینترنتی ندارید.

آمازون در بیش از 32 کشور مختلف جهان سایت خود را راه اندازی کرده و انبارهای خود را در آنها مستقر کرده است، از جمله مهترین و شناخته شده ترین آمازون های دنیا، آمازون آمریکا، بریتانیا، آلمان، هند و ژاپن می باشد.

آمازون برای سهولت در ارسال و تسریع در تحویل کالا به مشتریان خود در تمامی این نقاط انبارهای خود را راه اندازی کرده است و با ارائه سرویس پرایم Prime، ارسال یک روزه از زمان سفارش به مشتری نهایی را امکان پذیر کرده است. حمایت از مشتری، درگاهی امن و سیاست های صحیح بازپرداخت، حس محیطی 100 درصد امن و قابل اعتماد را در مشتریان آمازون ایجاد کرده است به طوریکه تنها در آمریکا بیش از 55 درصد کل خرید های آنلاین از سایت آمازون انجام می شود این در حالیست که حدود 40 درصد کل خریدهای آمریکا به صورت آنلاین انجام می شود. 

 مکان های بیزنس آمازون در دنیا

جف بزوز، خالق سایت آمازون و یکی از ثروتمندترین افراد دنیا در حال حاضر است، بیزنس آمازون با سیر صعودی خود و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در امر حمل و نقل کالا و سیاست های حمایت از مشتری خود روز به روز در حال گسترش است و کسانی که سوار این قطار پر سرعت نشوند در آینده متضرر خواهند شد.

به نمودار های زیر دقت کنید:

درآمد خالص آمازون از سال 2007 تا 2017 (به بیلیون دلار)

درآمد خالص آمازون از 2007 تا 2017

سیر صعودی کارمندان آمازون از سال 2007 تا 2017

سیر صعودی تعداد کارکنان شرکت آمازون

i-  خرید از آمازون

اگر در ایران هستید، ممکن است تجربه خرید از آمازون را  با واسطه داشته باشید ولی اگر در خارج زندگی میکنید به احتمال زیاد تا به حال از آمازون خرید کرده اید و تجربه شیرین مشتری مداری را در آن چشیده اید. قوانین آمازون در حمایت از خریداران بسیار محکم و هوشمندانه چیده شده است به طوریکه چرخه ای خیلی سالم و کامل از اولین مرحله ثبت نام در سایت تا آخرین مرحله رضایت از محصول و ثبت نظر برای شما قرار داده است. فروشندگان در سایت آمازون به دلیل همین قوانین سختگیرانه، بسیار سخاوتمند و خوش رو هستند و اگر هم نباشند شما می توانید به راحتی محصول سفارش داده شده را برگشت بزنید و پولتان را به صورت کامل باز پس گیرید. خیلی از محصولات را می توانید رایگان از آمازون بخرید، اگر راهش را بلد باشید !

ii – فروش در آمازون

شاید فکر کنید که سایت آمازون، تنها متعلق به آمازون است و تمام محصولات متعلق به آمازون است ولی اصلا اینطور نیست، بیش از 95 درصد کل محصولات در سایت آمازون متعلق به سایر فروشندگان آمازون است و آنها بیش از 500 میلیون واحد جنس را در آمازون لیست کرده و در حال فروش آن به مشتریان هستند. شما هم می توانید به عنوان فروشنده اقدام به فروش در آمازون کنید و کسب درآمد کنید.

1- کسب درآمد ارزی از آمازون

اگر در خارج از کشور زندگی کرده باشید می دانید که یافتن کار چقدر سخت و خسته کننده است و کمتر کاری است که به شما سالی 100 هزار دلار سود رسانی کند. آمازون سایتی است که از طریق آن این امر کاملا ممکن و شدنی است. افراد بسیاری از طریق آمازون میلیونر شدن (به دلار) و توانسته اند برند شخصی خود را بسازند و در آن فعالیت کنند. اگر اخلاق کار آفرینی و انگیزه و قدرت ریسک کافی را دارید می توانید در آمازون بیزنس خود را راه اندازی کنید و کسب درآمد ارزی کنید.

شرایط راه اندازی این بیزنس برای ایرانیان داخل کشور که اقامت هیچ کشوری را به جز ایران ندارند متفاوت است. با تیم FBAMAP تماس بگیرید و جزییات را از آنها بپرسید.

2- آموزش راه اندازی کسب و کار در خارج از کشور

تیم آموزشی FBAMAP برای اولین بار در ایران و در بین فارسی زبانان دنیا اقدام به آموزش و راه اندازی بیزنس پر سود آمازون کرده است تا به هموطنان عزیز نحوه راه اندازی یک تجارت پر درآمد ارزی را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن